Audi A7 je na spadnutí, automobilka slibuje brzké představení

Pozoruhodným způsobem, skrze webové stránky svého holandského zastoupení, dalo Audi ve známost, že brzy odhalí nový model A7. Tento velký sedan, evokující tvary kupé, může, ale také nemusí nést jméno Sportback - u různých kříženců se čtyřmi kruhy ve znaku je to přízvisko celkem obvyklé, A7 ale bude zcela separátním modelem, a tak svou odlišnost od jiných karosářských provedení nemusít dávat najevo jinak.

Samotné stránky toho o vozu mnoho neříkají, neukazují ani žádný nový snímek vozu. K vidění je tak pouze silueta (která by ovšem dost dobře mohla patřit třeba i BMW X6) a informace o tom, jak skvělý vůz to bude. Zmíněno je též to, že vůz bude vycházet z loňského konceptu Audi Sportback, ale ani to není novinka.

I tak je ale potvrzení brzkého příchodu vozu na trh cenné. Pro další informace nezbývá než zuřivě mačkat F5 na výše odkazovaném webu, nebo se podívat třeba na naše poslední špionážní snímky A7.

Klepněte pro větší obrázek
Něco takového byste měli najít na holandských stránách A7
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků