Audi A6: vypolštářovaný kočár 1. třídy

27 komentářů

Vašek
9. června • 0:28

Problém designu toho auta vidím jinde. Jako jeden kousek je to auto vynikající! Nicméně konkrétní auto by přece jenom mělo být poznat. A pokud kolem Vás letmo projede A4, A6, nebo A8 ..no to už člověk Audi musí hodně rozumět, aby je rozeznal :-( A v tom vidím největší problém. Ať řídím tak či onak, každej řidič chce být na své konkrétní auto hrdý. Tady můžu bejt hrdej maximálně na značku AUDI. Ač nerad, tímto "kanibalismem" designu modely Mercedsu ani BMW trpí mnohem méně. Bohužel tímhle směrem jde hodně značek koncernu VW (kdo rozezná za jízdy noveho Passata a Jettu v kombíku?). Co tím chtějí dosáhnout?
...jo a ten tunel je širokej, protože tam vybíhá převodovka, zuřit se to prostě nedá...

Bennie
9. června • 14:53

Ještě markantnější je to u Passat a Phaeton, ty se dají poznat snad jen podle jiného tvaru zadních světel :) a Superb kombi a oktávka kombi snad jen podle nápisu na kufru :))))

Zelí
9. června • 21:47

Tak to máš asi něco s očima. Rozeznáš např. manželku od tchýně. Pokud ne, tak to všechno vysvětluje.

Darky
19. června • 13:40

Z mojej pozície Audi aj BMW čo sa týka designu si idú svojim smerom. Generácia po generácií sa mení viac-menej kozmeticky. Podstata tvaru je stále zachovaná a ten kto nevie rozoznať značky Audi a BMW a už nehovorím o MB generačne medzi sebou je pre mňa asi nevidiaci človek. A pokiaľ viem podobnosť Audi bola vytvorené zámerne samotnými dizajnérmi vozidla. Design je vec vkusu každého a hádať sa o tom je zbytočnosť. Nová A6 je pre mňa veľmi kvalitne spracovaná do detailov. Tak isto ako aj nové BMW mi príde omnoho lepšie ako predchádzajúce. Spôsobom akým jazdím porovnávať BMW a Audi je kravina. Sem tam na rozbúšenie srdca sú obidvoje super. V cestnej premávke pre obchádzanie kamiónov a víkendových vodičov sú obidve nadpriemerne agílne. Tieto vozidlá sú viacmenej limuzíny, a tak o športovosti sa nedá hovoriť o ani jednej značke. Keď niekto túži po zbesilej jazde tak nech ide porovnávať M-sériu a RS-sériu kde je športovného ducha viac a nie základné modely... Design novej Audi mi prirástol k srdcu, ale zato Audi aby si pýtalo príplatok aj za montáž držiakov na flaše resp. poháre...ako sorry...ale v tomto ohľade je BMW omnoho ohľaduplnejšie k orientácií na zákazníka.

John
8. června • 22:26

Pockajme si na predajne cisla a testy v renomovanych svetovych casopisoch. Tito pisalkovia tu su amateri.B-]B-]

luckerpedro
8. června • 15:50

Neviem pan autor, ale to vase hodnotenie je tak neskutocne subjektivne ze az. Tie minusy co ste nasli na a6 su dost trapne a vacsina ludi by ich skor povazovala prave za plusy. Mi to prislo az kapanek nasilu hladanie nejakych "negativ". To ako to vnimaju predsudkami zaujati BMW fans naozaj nikoho nezaujima. Nie kazdy je pretekar a riskuje v kazdej zakrute... Ak bude ten test vyzerat ako tento clanok tak nic kvalitne neocakavam. Trosku objektivity a hlavne menej toho neustaleho porovnavania s BMW. Audi je audi, bmw bmw. Snad sa pri pisani testu zameriate na samotne audi a nie na netestovane BMW...A prosim dizajn uz nehodnotte radsej vobec. dakujem

Skyline
8. června • 17:22

Opravdu hodnotny nazor predsudkami zaujateho Audi fana. Taky naozaj nikoho nezaujimal a napriek tomu si ho sem nablil, tak kde je problem? Jinak by me zajimalo, jake hodnoceni je to tvoje, snad ne objektivni :-D

lamal_SK
9. června • 2:04

:-D nieje kazdy pretekar a neriskuje v zakrute :-)) to mi pride ako reklama na skateboard - nie kazdy chce chodit na bicykli , tak teraz skateboard je najlepsi...

Hufnágl
8. června • 20:59

Nejpěknější je Nissan GT-R :-))

ka-spel
9. června • 23:53

Ten Vavřincův nebo toho Ruse?

messtor
8. června • 11:25

Nevím, jaký vkus má autor, ani nechápu, proč si plete designovou linii s designem auta jako takovým, ale mě připadá obojí (d.linie Audi, i design nový A6) za výjimečně zdařilý, a naprosto nesouhlasím s tím, že nový zákazník by z něj měl být zklamaný. Nová A6 má šmrnc a je to povedená evoluce nastavenýho trendu u Audi.

Antiautomat
8. června • 11:38

100% spravne a ja to vidim tag ze zufalci z bmw /5/ a mb /e/ sa budu liecit prave a6-kou.
A niet sa co divit, vyzera /az na par detailov ale to uz je vec nazoru/ nesporne najlepsie.

pinhead666
8. června • 18:29

No a vidíš a mně zase tahle A6 přijde z tebou jmenované trojice nejméně přitažlivá a vyloženě nudná (neříkám ošklivá, jen taková nezajímavá). Design je prostě čistě subjektivní věc...

messtor
8. června • 22:12

Mercedes se podle mě ubírá správnou cestou....ale pánové, přiznejme si....nový bmw 5 je špatně. Minulá generace mě nadchla a doufal jsem, že to bude novej trend....ale ta otočka právě směrem k bezpohlavnosti....neeeee

Pinhead666
9. června • 9:38

Mně se právě z této tojice nejvíc zamlouvá nové BMW 5 (mnohem lepší než minulá generace, kromě 5 GT, která je hnusná). Jinak z "vyšší střední" se mi taky velmi líbí Jaguar XF.

Lukáš
8. června • 9:32

Je zajímavé, že ostatní redaktoři, kteří tohle auto řídili, tak si jeho jízdní vlastnosti moc pochvalovali a píší, že jsou srovnatelné s bmw 5. Očividně každý řídí jiným způsobem a ne každý to dobře umí.
Navíc mi v článku chybí informace o interiéru a zpracování vozu (např.)

lamal_SK
9. června • 1:58

typicke kecy nejakeho VW joudu... v ziadnom teste som nevidel zrovanie s bmw5, jedna vec je stabilita a nezazivnost. ktora bola vzdy devizou audi a druha vec je trocha charakteru a komunikativnosti...to si netreba pliest i ked nepochybujem o tom, ze napravy funguju u audi vynikajuco no tym nieje vsetko zachranene a tiez nie na nejake kecy o tom, ze redaktor nevie soferovat, lebo nepovedal, ze audi je SPORT TDI...to tak jedine v tvojich mokrych snoch ...dokonca ani v nich to nieje realne :-D

Skyline
8. června • 13:31

Taky je mozne, ze ostatni ridit neumi a jen papouskuji, jak je to skvele po nekom, kdo to taky neumel, ale je autoritou;-)

Pse
8. června • 10:53

Ještě k tomu interiéru a jeho velikosti. Díky tlustému střednímu tunelu mi připadá, že si musím posunout sedačku daleko dál od volantu a rozhodně bych neřekl, že je vepředu víc místa než ve staré A6, nebo že je to ergonomičtější. Vůbec nevím proč ty tunely jsou tak široké, v A8 je to dokonce extrémní. Nevíte někdo proč to tak navrhujou? A další věc jsou naprosto nepoužitelné opěrky rukou ve dveřích, jsou tak strašně nízko že si o ně ruce nemohu opřít (sedadlo mám uplně dole a neměřím 2.5M), to ale platí jak pro starou tak i novou A6.
Nejsem příznivce BMW, ale v X6 jsem se cítil jak doma, jen kdyby to auto nevážilo dvě a řtvrt tuny...

oleg
11. června • 11:25

Ma to tachometer premietany na predne sklo? Tie budiky su dost neprakticke ked vidite policajtov ako meraju a je tam 110tka - to potom brzdite viac nez treba. Znacka ako audi a nema to co ma bezny citroen - digitalny display, do srotu s tym :D

Cjo
8. června • 11:35

Tak ja som v tom aute sedel, a interierom som nadseny. Uprimne hovorim - nic lepsie som zatial (za normalne peniaze) nevidel. V tomto ohlade Mercedes prehral a BMW stagnuje niekde o 10 rokov dozadu :-D

Pse
8. června • 15:06

Já jsem neměl nic proti interiéru, ten se jim povedl, to bezesporu. Už i Opel vypadá líp jak Mercedes uvnitř a BMW taky není tak dobrý, o tom žádná. Jen mě prostě nepřipadá tak prostorný jako ten starý.

Stanley
8. června • 13:04

to si asi sedel v inom BMW ako ja :) Interier F10/F11 je skvely, a nesvieti ako vianocny stromcek, ako je to v pripade A6

ss
9. června • 13:56

naprosto souhlasim, nova BMW 5 ma famozni interier. A jak pise nekdo vyse, narozdil od audi vse sedi tak jak ma.

Toper
8. června • 11:01

Široký tunel = lepší tuhost karoserie.

Pse
8. června • 15:02

Díky za info, to ale znamená že brzy polezem do auta jak do spacáku :-)

Cjo
8. června • 9:17

Viac foto, please ;-)

Doporučujeme

Články odjinud