Audi A6 Ultra TDI zvládlo na jednu nádrž 1865 kilometrů

Audi A6 v provedení Ultra se postaralo o zápis do Guinnessovi knihy rekordů, když na jednu nádrž ujelo téměř dva tisíce kilometrů. Během své jízdy projel vůz čtrnáct různých států po celé Evropě. Na svůj rekord potřebovala posádka 28 hodin nepřetržité jízdy.

Testy | Kombi | Audi | Audi A6

Test: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro – spousta muziky…  

Za volantem se střídal motoristický novinář Andrew Frankel a závodnice Rebecca Jackson. Trasa byla předem pečlivě naplánovaná tak, aby se posádka vyhnula v co největší míře horským úsekům a místům, kde by je mohla potkat kolona. Během jízdy zavítalo Audi A6 do Belgie, Francie, Rakouska, Německa, Slovinska, Chorvatska, Bosny nebo Srbska.

Naftové verze Audi A6 mají nádrž disponující objemem 73 litrů. Audi A6 Ultra TDI údajně skončilo s průměrnou spotřebou 3,73 l/100 km a ujelo 1865 km, což tedy znamená, že mohlo ujet ještě o pár desítek kilometrů více. Průměrná rychlost skončila na hodnotě 78 km/h.

Sedany | Byznys | Audi | Audi A6

Audi A6 (2015) vstoupilo na český trh. Nová Q7 přijde za půl roku

O rekordní zápis se postarala verze osazená naftovým dvoulitrem o výkonu 140 kW (190 k) a sedmistupňovou převodovkou S tronic. Provedení Ultra kromě jiného používá kvůli snížení hmotnosti také pružiny vyrobené z kompozitu, které ušetří na hmotnosti 4,4 kg.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků