Audi A6 Ultra TDI zvládlo na jednu nádrž 1865 kilometrů

Audi A6 v provedení Ultra se postaralo o zápis do Guinnessovi knihy rekordů, když na jednu nádrž ujelo téměř dva tisíce kilometrů. Během své jízdy projel vůz čtrnáct různých států po celé Evropě. Na svůj rekord potřebovala posádka 28 hodin nepřetržité jízdy.

Testy | Kombi | Audi | Audi A6

Test: Audi A6 Avant 3.0 TDI quattro – spousta muziky…  

Za volantem se střídal motoristický novinář Andrew Frankel a závodnice Rebecca Jackson. Trasa byla předem pečlivě naplánovaná tak, aby se posádka vyhnula v co největší míře horským úsekům a místům, kde by je mohla potkat kolona. Během jízdy zavítalo Audi A6 do Belgie, Francie, Rakouska, Německa, Slovinska, Chorvatska, Bosny nebo Srbska.

Naftové verze Audi A6 mají nádrž disponující objemem 73 litrů. Audi A6 Ultra TDI údajně skončilo s průměrnou spotřebou 3,73 l/100 km a ujelo 1865 km, což tedy znamená, že mohlo ujet ještě o pár desítek kilometrů více. Průměrná rychlost skončila na hodnotě 78 km/h.

Byznys | Audi | Sedany | Audi A6

Audi A6 (2015) vstoupilo na český trh. Nová Q7 přijde za půl roku

O rekordní zápis se postarala verze osazená naftovým dvoulitrem o výkonu 140 kW (190 k) a sedmistupňovou převodovkou S tronic. Provedení Ultra kromě jiného používá kvůli snížení hmotnosti také pružiny vyrobené z kompozitu, které ušetří na hmotnosti 4,4 kg.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 68 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků