Audi A6: nová generace již v první polovině roku 2011 (spy photos)

V minulém roce se po silnicích potulovaly testovací muly současné generace Audi A6, které ukrývaly nové vnitřnosti. Nyní se ovšem situace změnila a do ulic vyrazila generace nová, ačkoli prozatím s výrazným maskováním.

Jak můžete vidět, nového designu se dočkají téměř všechny části - příď dostane hranaté, agresivnější tvary s dominancí předních světlometů. Na zádi situace už tak dramatická nebude, co je ale důležité, vůz dostane kompletně nové šasi.

Zajímá vás, co bude pod kapotou? Počítat třeba se zážehovým třílitrovým přeplňovaným šestiválcem TFSI a osmiválcem se stejnou konstrukcí, na kterém automobilka v současnosti pracuje. Samozřejmostí budou agregáty TDI, novinkou však bude nová automatická osmistupňová převodovka a sedmistupňové DSG, schopné přenášet vyšší točivý moment. Sériová produkce nové generace bude zahájena v první polovině příštího roku.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Audi A6 nové generace při testech

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků