Audi A6 dostalo facelift a pružiny z plastu

Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6

Audi před autosalonem v Paříži omladilo modely řady A6 včetně rychlých verzí S6 a RS6. Změny ale nejsou pouze kosmetické, důležité novinky se odehrály pod povrchem. Prodej faceliftovaného Audi A6 začne v průběhu podzimu.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nové detaily jsou sotva patrné, ale spousta změn se odehrává pod kapotou

Co se optických změn týče, musíme si dát záležet, abychom vůbec nějaké odhalili. Podle Audi je ale nová maska chladiče, nárazníky, přední i zadní světla a koncovky výfuku. Unvnitř je pak nový audio-zábavní systém s rozšířenými funkcemi.

Testy | Kombi | Fascinace | Audi | Audi A6

Test Audi RS 6 Avant: zatraceně schopné kombi  

Motory přešly na emisní normu Euro 6 a zajímavého detailu se dočkal model Audi A6 2.0 TDI. Vůbec poprvé totiž dostal pružiny z kompozitu. Podle Audi snížily hmotnost o 4,4 kg, ale hlavně zlepšily komfort a odezvu. Základní technické parametry Audi A6 modelového roku 2015 najdete v přiložené tabulce.

Modelvýkon kW/ktoč.momentspotřeba l/100 km0-100 km/h
1.8 TFSI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
2.0 TFSI185 / 252370 Nm5,9 - 6,16,7 s
3.0 TFSI245 / 333440 Nm7,4 - 7,65,1 s
2.0 TDI110 / 150350 Nm4,3 - 4,59,5 s
2.0 TDI140 / 190320 Nm5,9 - 6,17,9 s
3.0 TDI160 / 218400 Nm4,7 - 4,97,1 s
3.0 TDI200 / 272580 Nm5,1 - 5,25,5 s
3.0 TDI BiTurbo235 / 320650 Nm6,0 - 6,25,0 s
3.0 TDI competition240 / 326650 Nm6,0 - 6,24,9 s
S6331 / 450 9,2 - 9,44,4 s
RS6 Avant412 / 560 9,63,9 s

Audi také nahradilo bezestupňovou převodovku Multitronic u verzí s pohonem předních kol dvouspojkovou převodovkou. V základní výbavě je i nová šestistupňová manuální převodovka se sníženými třecími ztrátami. Všechny motory pak, kromě nejsilnějšího turbodieselu a RS6 Avant, můžou mít sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku.

Jedině nejsilnější dvakrát přeplňovaný turbodiesel a model RS6 Avant používají převodovku s hydrodynamickým měničem. Mezi příplatky je také samozřejmě pohon všech kol quattro, který může být u verzí o výkonu přes 200 kW (272 k) vybaven sportovním zadním diferenciálem.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Facelift pro Audi A6
  2. Fotogalerie: Facelift pro Audi A6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků