Audi A6, A7 a A8 projdou designovou evolucí, jak odhaluje první skica

Hlavní designér Audi se při rozhovoru s francouzskými novináři pochlubil první skicou tří očekávaných modelů německé automobilky. Nejsportovněji vypadá A7.

Marc Lichte, hlavní designér Audi, byl při rozhovorech s francouzskými novináři sdílnější, než bývá zvykem. Kromě odpovědí na otázky totiž odhalil také první skicu přídě nových modelů A6, A7 a A8. Jednomu z přítomných žurnalistů se ukázku povedlo vyfotografovat.

Tajné | Audi

Audi do roku 2020 představí Q4, Q8 a tři elektromobily

Na první pohled jsou si vozy velmi podobné, rozdílů si všimnete až při podrobnějším zkoumání. Například mřížka na přídi je u každého modelu jiná. Nejdrsněji se tváří zamračená A7, která má kromě rozdílné masky také více tvarovanou kapotu. Od ostatních kousků se liší také tvarem nárazníku.

Hlavním cílem Audi je podle Lichteho přepracování vozů tak, aby od sebe byly snadněji rozeznatelné. Německá automobilka chce však zůstat věrná svému modernímu designovému jazyku, do kterého vnese jen drobný nádech evoluce.

Ceny | Kabriolety | Premiéry | Audi

Kabriolety Audi A5 a S5 přijíždí na český trh. I s mikrofony v pásech

Jako první spatří světlo světa A8, která má být představena letos v létě. Dá se tedy předpokládat, že funkční model přijede v září na autosalon ve Frankfurtu. V roce 2018 bude mít premiéru nová A7 Sportback a jako poslední z uvedené trojice se objeví model A6.

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 175 198 km
Cena: 420 000 Kč
Audi A6 2.496
Rok výroby: 2002
Stav: 284 344 km
Cena: 45 000 Kč
Audi A4 1.595
Rok výroby: 2003
Stav: 165 735 km
Cena: 75 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků