Audi A5 DTM Selection má samozřejmě diesel a samozřejmě je sportovní

Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection

Co má společného naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osmiválcovým speciálem pro DTM? To se zeptejte u Audi, ale předpokládáme, že po této padesátikusové limitované edici se jen zapráší. Podle Audi přináší novinka ducha závodních aut na běžné silnice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je záležitost pro skalní fanoušky. Se šestiválcovým dieselem stojí speciální Audi A5 DTM o 14 440 eur víc než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonem a dynamikou

Pod kapotou je již zmíněný naftový šestiválec o objemu 3,0 l s výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 580 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozjede se na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba je pak 6,3 litru na 100 km. Jízdní výkony se tedy proti běžné A5 3.0 TDI nemění.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Sedany | Premiéry | Audi

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Kromě drobných optických změn a exkluzivního barevného provedení jezdí tohle Audi na speciálních 20" kolech. Uvnitř najdete zajímavé skořepinové anatomické sedačky a spoustu dalších DTM detailů.

V Německu je cena stanovena na 74 540 eur (2 012 580 korun), což je o 22 990 eur víc proti standardní A5 3.0 TDI. Naftová speciální edice je dokonce o 14 440 eur dražší než benzínové a výrazně výkonnější Audi S5...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků