Audi A5 DTM Selection má samozřejmě diesel a samozřejmě je sportovní

Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection

Co má společného naftové kupé Audi A5 3.0 TDI s osmiválcovým speciálem pro DTM? To se zeptejte u Audi, ale předpokládáme, že po této padesátikusové limitované edici se jen zapráší. Podle Audi přináší novinka ducha závodních aut na běžné silnice.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tohle je záležitost pro skalní fanoušky. Se šestiválcovým dieselem stojí speciální Audi A5 DTM o 14 440 eur víc než benzínový model Audi S5 s vyšším výkonem a dynamikou

Pod kapotou je již zmíněný naftový šestiválec o objemu 3,0 l s výkonem 180 kW (245 k) a točivým momentem 580 Nm. Zrychlení z nuly na 100 km/h zlvádne Audi A5 3.0 TDI DTM Selection za 5,9 sekundy a rozjede se na 250 km/h. Kombinovaná spotřeba je pak 6,3 litru na 100 km. Jízdní výkony se tedy proti běžné A5 3.0 TDI nemění.

Video | Sportovní auta | Fascinace | Audi | Premiéry | Sedany

Audi S8 Plus má 605 koní, stovku dá za 3,8 s a maximálně jede 305 km/h

Kromě drobných optických změn a exkluzivního barevného provedení jezdí tohle Audi na speciálních 20" kolech. Uvnitř najdete zajímavé skořepinové anatomické sedačky a spoustu dalších DTM detailů.

V Německu je cena stanovena na 74 540 eur (2 012 580 korun), což je o 22 990 eur víc proti standardní A5 3.0 TDI. Naftová speciální edice je dokonce o 14 440 eur dražší než benzínové a výrazně výkonnější Audi S5...

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Audi A5 DTM Selection
  2. Fotogalerie: Audi A5 DTM Selection
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

včera | Stanislav Kolman | 38 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 38 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 59 příspěvků