Audi A5 Coupé pokračuje v odhalování. Teď ukazuje diodová světla

Audi opět pustilo do světa další upoutávky na nové kupé A5. Prozatím jsme viděli auto pokryté maskovací folií, které bylo vyfocené vedle stejně barevné zdi. Možná jsou ty tajnosti ale zbytečné, protože je asi každému jasné, jak bude Audi A5 vypadat a že se nebude jednat o nějaký výstřelek z designových zvyklostí značky.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A5 Coupé teď ukazuje svá diodová světla. Nic víc zatím odhaleno nebylo. Design ale žádné výstřelky proti dosavadním zvyklostem nepřinese

Pod kapotou je základ aktuální generace Audi A4 a kupé (později i kabriolet a pětidveřový Sportback) A5 převezmou většinu pohonných jednotek a převodovek bez velkých změn. Jen základní motory z A4 se do A5 nedostanou, aspoň ne tedy do kupé.

Testy | Luxusní auta | Sedany | Audi | Audi A4

Test Audi A4 2.0 TDI 110 kW Design: Stejné jen na pohled

Nově si tak můžete prohlédnout snímky diodových světel kupé A5, které budou zřejmě v položkách příplatkové výbavy. Ostatně, za moderní vymoženosti si značky jako BMW, Mercedes nebo právě Audi rády účtují značné částky.

Fanoušci určitě čekají na modely Audi S5 a Audi RS5. Prvně jmenovaný dostane dvěma turby přeplňovaný šestiválec 3.0 TFSI, ostřejší model RS5 má údajně dostat šestiválec 3,0 l s elektrickým turbem. Jak už jsme ale informovali dříve, mimo hru není ani osmiválec 4.0 TFSI.

Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Audi A4 1.968
Rok výroby: 2013
Stav: 157 711 km
Cena: 365 000 Kč
Audi A6 1.984
Rok výroby: 2009
Stav: 88 051 km
Cena: 240 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků