Audi A5 Cabrio v ladění Project Kahn

Britská ladičská společnost Project Kahn se soustředí především na modifikace prestižních plnokrevníků, což v poslední době prokázala například stavbami Range Rover RS500 nebo Maybach 57 Project Kahn. Nyní se však zaměřila na kabriolet Audi A5 ve specifikaci S-Line a doladila jej do stylu GT. Nový přední nárazník ve stylu Audi R8 dostal černé žebrování, s nímž koresponduje pojetí zádi s difuzorem a dvěma koncovkami nové, z nerezové oceli vyrobené výfukové soustavy. Ke sníženému podvozku S-Line Project Kahn přidal sadu jedenadvacetipalcových ráfků RSX s matově černým lakováním. Interiér pak dostal čalounění černou kůží Nappa, hliníkové pedály a samostmívací vnitřní zpětné zrcátko. Celá stavba, včetně pořizovací ceny výchozího auta, vás přijde v přepočtu na 1 233 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
 


 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků