Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Německý ladič Abt Sportline představil sadu úprav pro nejnovější provedení sedanu Audi A4/S4. A došlo i na „benzíny“.

Ladičská společnost Abt Sportline naštěstí patří k těm, které nabízejí vylepšení pohonných jednotek nejen pro vznětové, ale také pro zážehové motory. Soustředí se především na produkty koncernu VW Group, z poslední doby stojí za zmínku nejen Volkswagen Tiguan s výkonem až 250 koní, ale také na diesely zaměřené přestavby sedanu Audi A6 nebo lehkého SUV Audi Q3.

Tuning | Audi

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Do nové sady úprav určené pro nedávno faceliftovanou řadu Audi A4/S4 patří upravený přední nárazník, nové prahové obklady a vložka ve spodní části zadního nárazníku. Všimneme si ale také ventilačních otvorů v předních blatnících, nových koncovek výfuků, upravené odtrhové hrany v úrovni víka zavazadlového prostoru a nových litých kol s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A4 v novém ladění Abt Sportline

Připraveny jsou také modifikace pohonných jednotek, začněme těmi zážehovými. Čtyřválec 2,0 TFSI dosahuje nově výkonu 275 koní (202 kW), což je o 64 koní více než ve standardu, zatímco šestiválec 3,0 TFSI se může pochlubit výkonovou špičkou plných 435 koní (320 kW), tedy o plných 102 koní nad továrním naladěním. Tato porce výkonu má sedanu Audi A4 zaručit zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,8 s a dosažení rychlosti 282 km/h.

Zajímavosti | Kombi | Sportovní auta | Premiéry | Design | Audi | Audi A4

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Zájemci o „naftu“ mají k dispozici vznětový třílitr TDI, který nově dosahuje výkonu 282 koní (207 kW) a točivého momentu 560 Nm, což znamená nárůst o 37 koní, resp. 60 Nm.
 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

včera | Jiří Švamberk | 19 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků