Audi A4: modifikace Abt pro nový model

Německý ladič Abt Sportline představil sadu úprav pro nejnovější provedení sedanu Audi A4/S4. A došlo i na „benzíny“.

Ladičská společnost Abt Sportline naštěstí patří k těm, které nabízejí vylepšení pohonných jednotek nejen pro vznětové, ale také pro zážehové motory. Soustředí se především na produkty koncernu VW Group, z poslední doby stojí za zmínku nejen Volkswagen Tiguan s výkonem až 250 koní, ale také na diesely zaměřené přestavby sedanu Audi A6 nebo lehkého SUV Audi Q3.

Tuning | Audi

Audi Q3 od Abt: síla (skoro) pro všechny

Do nové sady úprav určené pro nedávno faceliftovanou řadu Audi A4/S4 patří upravený přední nárazník, nové prahové obklady a vložka ve spodní části zadního nárazníku. Všimneme si ale také ventilačních otvorů v předních blatnících, nových koncovek výfuků, upravené odtrhové hrany v úrovni víka zavazadlového prostoru a nových litých kol s průměrem 19 a 20 palců.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A4 v novém ladění Abt Sportline

Připraveny jsou také modifikace pohonných jednotek, začněme těmi zážehovými. Čtyřválec 2,0 TFSI dosahuje nově výkonu 275 koní (202 kW), což je o 64 koní více než ve standardu, zatímco šestiválec 3,0 TFSI se může pochlubit výkonovou špičkou plných 435 koní (320 kW), tedy o plných 102 koní nad továrním naladěním. Tato porce výkonu má sedanu Audi A4 zaručit zrychlení z klidu na 100 km/h za 4,8 s a dosažení rychlosti 282 km/h.

Zajímavosti | Design | Sportovní auta | Kombi | Audi | Premiéry | Audi A4

Audi A4, Allroad a S4 s faceliftem pro rok 2012 (3x video)

Zájemci o „naftu“ mají k dispozici vznětový třílitr TDI, který nově dosahuje výkonu 282 koní (207 kW) a točivého momentu 560 Nm, což znamená nárůst o 37 koní, resp. 60 Nm.
 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků