Audi A4, A5 a Q5 s motory 2,0 TFSI posílenými na 290 koní

Ladičská společnost ABT Sportsline připravila ladičskou kúru pro zážehové čtyřválce 2,0 TFSI usazené ve vozech Audi.

Pravda, 700 koní to tentokrát není, vždyť dále posílené provedení „superkombi“ Audi RS6 Avant ABT Sportsline si může dovolit málokdo. Nyní ale firma ABT Sportsline přichází s laděním zážehových motorů 2,0 TFSI v podobě, v níž se nachází v zejména modelových řadách Audi A4, A5 a Q5. Díky sadě úprav ABT Sportsline tato pohonná jednotka posílí ze standardních 225 koní a 350 Nm na výsledných 290 koní (213 kW) a 420 Nm.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Připlácet lze u ABT dále také za aerodynamické doplňky, tužší podvozek a další prvky

Jádrem této přestavby je nový program řídicí jednotky, ovšem pokud chcete opravdu rychle jezdící auto, jistě si u ABT Sportsline rádi připlatíte také třeba za větší kola, tužší pérování, laděný výfuk a sadu aerodynamických doplňků.

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků