Audi A3 v další fázi ladění ABT Sportsline

Ladičská společnost ABT naznačuje, jak bude vypadat konečná podoba její sady určené nové generaci kompaktního modelu Audi A3.

U firmy ABT Sportsline, univerzálního úpravce automobilů koncernu VW Group, drží svůj kurz nastavený na značku Audi. Teprve před nedávnem jsme vám představili stavby Audi A4 ABT, pětidveřové Audi A1 Sportback ABT i špičkové, na 307 koní posílené provedení modelu Audi A1 Quattro ABT, přičemž nyní vás můžeme seznámit s novinkami z programu ABT Sportsline určeného pro kompaktní vozy Audi A3.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A3 v ladění ABT Sportsline

O přípravě této sady jsme vás informovali v březnu, ale nyní vám můžeme nabídnout další informace a snímky, přičemž oproti prvotním zvěstem v tomto ohledu nezůstal prakticky kámen na kameni. V programu se nyní počítá s laděním čtyř pohonných jednotek z Ingolstadtu. Díky novým programům řídicích jednotek posílí vznětový agregát 2,0 TDI CR z výchozích 150 koní na 180 koní (110 – 132 kW), resp. ze 184 na 210 koní (135 – 154 kW). 

Byznys | Kombi | Audi | Paříž 2012 | Audi A3

Audi A3 Sportback: na českém trhu od února 2013

Zážehový motor 2,0 TFSI posílí z 220 na 280 koní (162 – 206 kW) a základní 1,4 TFSI má dosahovat výkonu 170 koní (125 kW) namísto původních 140 koní (103 kW). K mání budou pro Audi A3 také sportovní podvozek se sníženou světlostí, upravený výfuk a řada aerodynamických doplňků.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nepůjde jen o posilování motorů, ale také o nové prvky karoserie a upravený podvozek

Ty sestávají z upravené masky chladiče, nového předního nárazníku, prahových obkladů, ventilačních otvorů v předních blatnících, většího střešního spoileru nebo zadního nárazníku s vestavěným difuzorem. Na výběr má být škála nových litých ráfků s průměrem 18 a 19 palců.

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků