Audi A3 Sportback 1,4 TFSI: opravdový mistr převleků! (aktualizováno)

Tohle auto je hodně Audi. Znalci německé prémiové značky vědí, co tím myslím. No a pro ty ostatní mám toto sdělení: nový Sportback je lehký, výkonný, přitom osekaný až na dřeň. A také úhledný, elegantní, kvalitně postavený…
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Nový vůz nezapře sportovní charakter. Za povšimnutí stojí třeba podběhy kol, decentní střešní spoiler, výrazná maska chladiče...
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Středová konzole je natočena mírně k řidiči.
Klepněte pro větší obrázek
Ovládací panel systému MMI je umístěn na konzole středového tunelu.

Lehčí, čipernější...

Klepněte pro větší obrázek
Na voze byla 17" kola z lehké slitiny se skvělými pneumatiky Sport Winter Dunlop.

Zatím jen čtyři motorizace

Klepněte pro větší obrázek
V nabídce jsou zatím čtyři základní motorizace: 1,4 TFSI (na snímku), 1,8 TFSI, 1,6 TDI a 2,0 TDI.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Nový Sportback má větší objem zavazadlového prostoru než jeho předchůdce: v základní konfiguraci 380 litrů, po sklopení opěradel zadních sedadel 1220 litrů.

Pro široké publikum?  

První cena vozu s motorem 1,4 l začíná s výbavou Attraction na 584 900 korunách, testovaný vůz s výbavou Ambition přišel na 628 400 korun.

(Aktualizováno: dnes, tedy 27.2., byla oznámena nová cena Audi A3 Sportback 1,4 TFSI v akční edici START, stojí 499 900 korun.)

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků