Audi A3 s prvními úpravami od ABT Sportsline

Jeden z bezmála dvorních ladičů značek VW a Audi představuje sadu modifikací připravenou pro novou generaci Audi A3.

Těsně poté, co se na uplynulém autosalonu v Ženevě představila nová generace kompaktního modelu Audi A3, připravila společnost ABT Sportsline právě pro něj první ladičské provedení. V porovnání s nedávno představenou modifikací Audi A4 ABT si všimneme především velmi podobně pojatých nárazníků, prahových obkladů i masky chladiče.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Audi A3 v prvním ladění ABT Sportsline

Díky novým programům řídicích jednotek posílí vznětová jednotka 2,0 TDI CR z výchozích 170 koní na 200 koní (125 – 147 kW) a zážehový motor 2,0 TFSI z 200 na 250 koní (147 – 184 kW). Abt Sportsline pro nové Audi A3 připravila také sportovní pérování se sníženou světlou výškou a posílenou brzdovou soustavu vpředu s kotouči o průměru 345 mm.

K mání jsou také různé lité ráfky DR s průměrem 18 a 19 palců.
 

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků