Audi A2 Concept: první snímky elektromobilu

Ingolstadtští uvolnili sérii oficiálních snímků a informací k nové studii předznamenávající zrod Audi A2 druhé generace.

O připravovaném konceptu Audi A2 jsme vás informovali již dříve, kdy jsme přinesli také první počítačové nákresy, nyní ale již můžeme být konkrétnější a nabídnout vám sadu reálných fotografií. Připomeňme, že první generace Audi A2 z roku 1999 žádnou díru do světa neudělala, a to ani přes řadu inovativních prvků včetně v sériové výrobě unikátního prostorového hliníkového rámu ASF odvozeného z velkých sedanů Audi A8 a prostornou karoserii. Důvod? Cena vysoká neúměrně nabízeným vlastnostem.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 

Na nadcházejícím autosalonu ve Frankfurtu však značka Audi představí zcela novou generaci řady A2, respektive její studii, jejíž sériové provedení se do výroby dostane během následujících dvou let. Stane se tak plných šest let poté, co původní Audi A2 ukončilo svoji pozemskou pouť. Novinka již od pohledu vychází z menšího modelu Audi A1 představeného vloni v Ženevě, ale má se vyznačovat pětidveřovou karoserií a elektrickým pohonem. Podrobností máme zatím jen málo, ale zdá se, že kromě elektromotoru bude možno volit také konvenční spalovací pohonné jednotky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

V porovnání s již zmíněným modelem Audi A1 je studie Audi A2 Concept o 70 mm vyšší, s šířkou 3 800 mm o 18 mm kratší a s šířkou 1 690 mm o 50 mm užší. Přesto má podle tvrzení automobilky nabídnout „spoustu místa čtyřem lidem“, a to hlavně díky ploché podlaze, mimořádně tenkým opěradlům a praktické absenci spodní části palubní desky a středové konzole. Studie se vyznačuje také pozoruhodnými, tenkými světelnými pásy na bocích karoserie, jež v rovné linii na každé straně propojují přední a zadní svítilny a pracují také jako boční blikače.      

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků