Audi A1 vyfoceno nemaskované při natáčení reklamy

33 komentářů

Carlsson
20. prosince • 18:42

už premieru měla nee :-D

Moik
20. prosince • 13:25

OT:
Prémiová třída už neexistuje, jako poslední to pochopil MB a začal taky dělat mainstream s kvalitními tlačítky, kůží a o něco měkčí palubkou...
Audi na výbornou a MB imho taky... za to BMW už nemůže dlouho vydržet, jak je.. BMW jsou taková, aby je nikdo nepřehlédnul, frajerská, agresivní, pozor jedu - jsou vidět = jezdí jich hodně. Audi, MB je nenápadnější, vyvolávají tím dojem, že jich jezdí málo(možná ty nové modely audi s LED už ne tolik) a tím si více drží originalitu.V Německu bych odhadoval, že nějaká část kupujících ráda připlatí za kvalitu (nebo její zdání), bez ohledu na image v CZ to vidím na to ukazovat, že na to mám.Nejsem kápo, ale IMHO BMW a MB přestali zdražovat, takže je kupuje čím dál více lidí, včetně ojetin. Zdání lepší image se s těmi ojetinami a jejich někdy pochybnými majiteli, ztrácí.
Chce to držet ceny tak vysoko, aby na ně běžná střední třída neměla. Ale jak na to v době, kdy Mondeo/ Passat nabízí skoro stejně a přibližují se stále rychleji?OT OT:
Taky už jste si jako já zcela jistí, že když dojedete Q7, nikdy se před ní nedostanete? Že její majitel sice jede 85 a já bych rád 95, ale na každé rovince, když vyhodím blinkr se rozjede na 120, nejlépe, když už jsem vedlě něj (a mých 130 TD koní nestačí)? Dá se z nich už dělat sranda. Zkuste jet za takovým autem a když chcete jet rychleji, najeďte a naznačte předjíždění, pravda, unavuje to dělat 8x po sobě, ale pak jízda trochu ubíhá :-P

Radek.
20. prosince • 23:08

Navím jak u Vás, ale vzhledem k tomu že v podobně ploužících se povozech bílé barvy typicky sedí telefonující blondýna co si tu káru nejspíš vykouřila a koule (kromě venušiných) si gatích nevozí, nebývá v jejich případě s agresivitou a předjížděním rozhodně tolik problémů jako u střed silnice blokujících zamindrákovaných kokotů ve starém dýmajícím konzernovém TDI (Též Diagnóza Idiota)...

Radek Ondrášík
20. prosince • 23:16

kdo vam brani se k tomu autu prokourit jako ony?

rohYpnol
20. prosince • 23:40

Každý není jako ty B-]

Radek Ondrášík
21. prosince • 8:56

to souhlasim, ale zase na svuj favorit sem toho zase pokourit tolik nemusel jako jini, ze B-]

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
rohYpnol
21. prosince • 11:03

Asi ti to moc neslo :-D tak se nemuzes divit, ze mas fazola

Radek Ondrášík
21. prosince • 18:39

se priznam, ze je toto cinnost, ve ktere jsem moc nevynikal :(

rohYpnol
21. prosince • 21:09

Takže ti to šlo stejně jako ostatní věci? No co se dá dělat.

rohYpnol
20. prosince • 18:48

Mě spíš nejvíc pobaví, že z Q7 vyleze obvykle drobná panička, nejlépe blond. Málem potřebuje žebřík, aby do vozu vlezla :-D. Prostě typický člověk, který využije schopnosti a možnosti, co jí Q7 nabízí ;-). No a mříž v zavazadelníku jistí variabilitu... Docela by mě zrovna u tohodle modelu zajímal poměr vozů pro firmy/osobní užívání. Myslím, že většina jich bude firemních.

BHudak
20. prosince • 13:36

Nevim, ale nedělá mi problém tyhle klumpy předjet. At je to 3,0TDI nebo 4,2TDI...

Vestor
20. prosince • 10:17

No to si snad dělaj srandu, že na nákupní tašku do města naroubují světla ala nová A8. Nechtěli by dát třeba ještě z boku takovej ten dvoubarevnej kryt z R8? Audi jako Audi...

Michal Voska
20. prosince • 11:15

Uvidíme, co z toho bude, víme všichni jak skončila A2ka, snad A1 bude úspěšnější. Otázkou bude cena, sice se najdou zákazníci, co koupí i předražené malé auta (MB Bčko, Volvo C30, BMW 1) ale nebylo by od věci udělat solidní malou audinku tak do 350 již se solidní výbavou (rozuměj 8 a víc airbagů, asr... aspon manuální klimu). To je pak prodejné... ovšem když bude v solidní výbavě okolo půl mega a víc, to je pak asi opravdu jen pro fandu značky s tučným kontem, jelikož za malé auto o rozměrech punta dát takovou raketu, to si raděju koupím oktávku apod.

rohYpnol
20. prosince • 12:05

Taková "laciná" Audina by neměla na trhu místo. Mnozí si prostě neuvědomují, že Audi (BMW, M-B...) nepotřebuje dělat levná auta. K čemu by jim to bylo? Jen by to srazilo punc exkluzivity celé značce. Navíc čistě z ekonomického hlediska - když budu mít marži z 1ks 2x vyšší, pak mohu prodat 2x míň vozů a jsem na tom stále stejně (finančně). Jen pak Audinu nemá každej jouda...
Co se vzhledu týká, nevím, proč se do A1 tady začínají někteří navážet. Podle mě jedna z nejodvážnějších a nejhezčích Audi (alespoň z toho mála, co lze vidět a co prozradili designeři...). Malé, inovativní, dynamické, přitom stále Audi. Tak to má být. Navíc z vozu podle mě dýchá charizma, což u celkem nudných Audi nebývá zvykem B-]

Radek Ondrášík
20. prosince • 12:21

"punc exkluzivity" smankote u Audi? u BMW? u MB? ale no tak, nedelejme z toho mejnstrimu neco navic. Chapu, ze u nas jsou to pomalu ikonozni vozy, ale jinak naprostoe tuctovky. Charisma Audi nikdy nemely a mit nebudou, vzdy to bude treti liga mezi temi "premiovkami", byt chapu, ze v ciganove ala CR z toho mnozi ucvrnkavaji. A to vim o cem mluvim, sam tu Audinu mam, takze je pekne, ze nejsem kazdej jouda, ale je to vsechno, jenom ne exkluzivni a charismaticke auto.A zajimalo by mne, co na te A1 z te fotky je inovativni? Co prineslo tak zazracneho? Nic, jenom to, co ma uz roky fabie, polo, ibiza. jenom tam daji 4 kruhy, obali to jinymi plechy a pridaji k cenovce + 70-100%. Tim udelalo Audi auto. Ano, nebude levne, protoze noumove co v tom vidi neco echt ocividne exisuji a pri sve hluposti jsou ochotni dat za srovnatelny vrak nasobne vice.

rohYpnol
20. prosince • 18:41

A4=A6=A5=Q5=A5 Sportback co se vzhledu týče. Prostě ten samý design zabalený do jiného segmentu. U A8 vnímám určitý posun v designu. Teprve A1 ale přináší svěží vánek. Píši jen svůj názor a chápu, že se mnou nemusí 99 % lidí souhlasit.
Ano, "punc exkluzivity" má Audi v ČR (a možná směr východ). V Bundeslandu je to jen plechovka jak každá jiná, stejně jako Bawor nebo M-B. Jenže v ČR je Audi luxusní značkou, to se vám může i nemusí líbit. Nicméně je to tak. Pro většinu lidí to je a bude jen nedostižný sen.
Jinak Audi je v rámci koncernu přecijen půl kroku napřed. A1 určitě nebude na základu Fabie, ta je totiž naopak 2 a půl kroku zpět :-D

BHudak
20. prosince • 12:44

Tak myslim, že audi S2 nějaký to charisma mělo a RS2 i když to byl kombik, tak taky :-P

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Michal Voska
20. prosince • 12:51

S2ka ? O tom žádná, to každopádně, bylo to auto při závodech drtící vše, ale já mluvil o tom škopku A2, malé, divné, neúspěšné

BHudak
20. prosince • 13:16

Tak možná se budeš divit, ale to že to je malé, to byl účel. To že se s designem zrovna netrefili do chuti většiny, je fakt. A co se týče ceny, tak ta byla vysoká hlavně díky tomu, že karoserie byla vyrobena z hliníku. Novou bych si ji za ty prachy asi nekoupil, ale kdybych koukal po malém ojetém autě, tak bych do ní klidně šel spíš, než do Fabie, Pola, Ibizy už jenom proto, že jich moc neni a technikou je stále na špičce....

Michal Voska
20. prosince • 14:20

Technikou každopádně, o tom žádná, ale i právě proto že jich moc není bych do ní nešel, ani nechci vidwt ceny náhr.dílů tedy pokud se něco sežene, ono hliníkáče... víme své.. díval jsem se ze zvědavosti do kelly, krom pár věcí skoro nic na to není

BHudak
20. prosince • 17:11

co se týče podvozku, motoru, brzd tak je jedno jestli díly koupíte v seatu na ibizu, ve skodovce na fabii, ve vw na polo. Na A2ku to bude pasovat... Takže co se náhradních dílů týče, krom plechařiny a interieru, nevidim problém.

Michal Voska
20. prosince • 12:42

Přiznám se, mě se líbí, na druhou stranu, pravda je že se bude na 99% jednat o "klon" fábky, pola apod., což jsou sice podařená dobrá auta, ale nač za totéž platit v řádu desítek procent víc... raději nové polo tzn. audi A1 s jiným znaklem na přídi a volantu a v kapse mě bude hřát pěkná sumička ušetřená... A Radku, jakou máte (máš) audinu že se ptám ? Já jsem nedávno projížděl A4 2.0TDi 125kW po čipu od audichiptuning.cz a musím říct, frčí to :-) a hlavně nežere, ale to jen odskok od tématu A1

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek Ondrášík
20. prosince • 13:29

A4 Avant 1.8 quattro, takova "mrdka" ale na bezny zivot to staci. jede to a zere to :) a nema to chip :)

Michal Voska
20. prosince • 14:47

:-) A4a stačí, fajn kára, jen 1.8T motorizaci co žere i trávu kolem silnice bych asi nezvolil :-)

Radek Ondrášík
20. prosince • 14:55

proc zere? kombinace s full time awd je lehce pres 9 litru a to mam velky podil Brna. Nesmite verit tem kecum o spotrebach.

Michal Voska
20. prosince • 14:58

Tak to pak jde, já jel s A3 1.8T a nedostal jsem se pod 11, ale ke pravda, že jsem jí dával čoud a neměl moc času na to se s ní zžít...

BHudak
20. prosince • 17:13

Se mi líbí, že každej sedne do silnějšího benzina, dá tomu čoud, a pak řekne, že to žere a bere to jako fakt, kterej zákonitě musí platit i při normální jízdě. :-D

Michal Voska
20. prosince • 18:00

ne čoud doslova, spíš svižněji město (50ka pokořena cca o 20km..) a i při rozumné jízdě se mi nepodařilo to dostat pod 10 takže nejen spotřeba při čoudu :-)

Radek Ondrášík
20. prosince • 19:48

ono je ale pravda, ze jezdim vice mene dle predpisu. proste ono to je o stylu jizdy, kdyz sem mel tyden prace a spechal jsem, tak byl prumer kolem 11 litru.

Radek Ondrášík
20. prosince • 15:06

a o to prave jde, samo, ze kdyz s tim clovek blbne, tak pod 15-20 nejde, ale takto nejezdim furt.

jjjj
20. prosince • 9:29

nic překvapujícího další nudné audi

Nomad
21. prosince • 11:22

Přesně. Navíc akorát Polo s jiným logem.

roomstein
22. prosince • 11:24

Polo-auto je proti tomu krasavec. Díky této foto již před prodejem víme, že zepředu to bude opravdu ošklivé. Maska odshora dolů a tesco-LED tuning ..... brrrr

Doporučujeme

Články odjinud