Audi A1 Senner: zahrej to znovu Same…

Německá ladičská společnost Sanner se po necelém roce vrací k „prckovi z Ingolstadtu“. Tentokrát míří na komfort.

Firma Senner Tuning se soustředí převážně na více méně vkusné vylepšování relativně dostupných automobilů. Z loňského roku si pamatujeme například decentně upravené japonské sportovní kupé Nissan 370Z pojmenované Asphalt Surfer, ale jinak Senner zůstává věrný především výrobkům německé společnosti Audi. Za zmínku stojí zejména umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Nyní se Senner Tuning vrací k základnímu ingostadtskému modelu. Připomeňme, že původní stavba Audi A1 Senner představila zřejmě vůbec první komplexní přestavbu řady Audi A1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si náš redakční test vozu Audi A1 1,4 TFSI.

Senner prý představil ladičský program, který údajně uspokojí každého, kdo bude chtít svůj kompakt Audi A1 odlišit od davu. Začněme pohonnou jednotkou v podobě zážehového přímovstřikového čtyřválce 1,4 TFSI s přeplňováním, který dává v sériovém provedení výkon 122 koní (90 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 200 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a použití sportovního výfuku však výkon poskočil na 165 koní (121 kW) a točivý moment narostl na 265 Nm. Za zmínku také stojí, že ve Velké Británii se oficiálně prodává Audi A1 S-Line se stejným motorem, ale naladěním na plných 185 koní (136 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Posílení motoru může být doplněno stavitelným sportovním pérováním značky KW, ale u této stavby jde především na dojem. Pánové ze Senneru sáhli po tmavě hnědém lakování doplněném bílými detaily včetně krytů zrcátek, střešních oblouků, prahových obkladů a masivních devatenáctipalcových litých ráfků Barracuda Tzunamee ráfků kol obouvajících na obou nápravách pneumatiky o rozměru 225/35 R19. DO sady úprav patří také leskle černě lakovaná maska chladiče a nový difuzor v zadním nárazníku hostící pár kulatých koncovek výfuků.

Interiér byl vyzdoben dvoubarevným látkovým čalouněním, barevně sladěnými koberečky a vylepšeným palubním zábavním systémem. Společnost Senner Tuning vám celou sadu nainstaluje v přepočtu za 243 000 Kč a celý vyladěný vůz vás pak vyjde na 889 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 74 000 Kč
Audi A3 1.598
Rok výroby: 2011
Stav: 130 956 km
Cena: 205 000 Kč
Audi A3 1.896
Rok výroby: 2008
Stav: 179 762 km
Cena: 158 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 47 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků