Audi A1 Senner: zahrej to znovu Same…

Německá ladičská společnost Sanner se po necelém roce vrací k „prckovi z Ingolstadtu“. Tentokrát míří na komfort.

Firma Senner Tuning se soustředí převážně na více méně vkusné vylepšování relativně dostupných automobilů. Z loňského roku si pamatujeme například decentně upravené japonské sportovní kupé Nissan 370Z pojmenované Asphalt Surfer, ale jinak Senner zůstává věrný především výrobkům německé společnosti Audi. Za zmínku stojí zejména umírněná kreace Audi S5 Sportback nebo o poznání ostřejší Audi RS5 s výkonem zvýšeným na více než 500 koní. Nyní se Senner Tuning vrací k základnímu ingostadtskému modelu. Připomeňme, že původní stavba Audi A1 Senner představila zřejmě vůbec první komplexní přestavbu řady Audi A1.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Tip: Přečtěte si náš redakční test vozu Audi A1 1,4 TFSI.

Senner prý představil ladičský program, který údajně uspokojí každého, kdo bude chtít svůj kompakt Audi A1 odlišit od davu. Začněme pohonnou jednotkou v podobě zážehového přímovstřikového čtyřválce 1,4 TFSI s přeplňováním, který dává v sériovém provedení výkon 122 koní (90 kW) a točivý moment vrcholící hodnotou 200 Nm. Díky novému programu řídicí jednotky a použití sportovního výfuku však výkon poskočil na 165 koní (121 kW) a točivý moment narostl na 265 Nm. Za zmínku také stojí, že ve Velké Británii se oficiálně prodává Audi A1 S-Line se stejným motorem, ale naladěním na plných 185 koní (136 kW).

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Posílení motoru může být doplněno stavitelným sportovním pérováním značky KW, ale u této stavby jde především na dojem. Pánové ze Senneru sáhli po tmavě hnědém lakování doplněném bílými detaily včetně krytů zrcátek, střešních oblouků, prahových obkladů a masivních devatenáctipalcových litých ráfků Barracuda Tzunamee ráfků kol obouvajících na obou nápravách pneumatiky o rozměru 225/35 R19. DO sady úprav patří také leskle černě lakovaná maska chladiče a nový difuzor v zadním nárazníku hostící pár kulatých koncovek výfuků.

Interiér byl vyzdoben dvoubarevným látkovým čalouněním, barevně sladěnými koberečky a vylepšeným palubním zábavním systémem. Společnost Senner Tuning vám celou sadu nainstaluje v přepočtu za 243 000 Kč a celý vyladěný vůz vás pak vyjde na 889 000 Kč.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 48 příspěvků
Test hybridní Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT): Sympatický mezičlánek

Kia Niro 1.6 GDI HEV (6DCT)

Alternativní pohonné jednotky se pomalu stávají součástí českého trhu. Na ten už v závěru minulého roku dorazila Kia Niro, coíž je crossover s hybridním hnacím ústrojím. Co všechno umí a jak si vedla během našeho testu?

18.  1.  2017 | Stanislav Kolman | 80 příspěvků
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Honda HR-V vs. Honda Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 9 příspěvků