Audi A1 Senner Tuning: první komplexní úprava

Na silnicích zatím k vidění není, ale německá ladičská společnost Senner Tuning je již připravena…

Řeč je samozřejmě o ingolstadtském benjamínkovi, tedy novém modelu Audi A1. A renomovaná firma Senner Tuning AG z Ingelheimu, jež o sobě bohužel v poslední době dává vědět stále méně často, pro něj připravila sadu decentních úprav karoserie a pohonných jednotek.

Je třeba dodat, že se kompaktní Audi již ve svém standardním odladění vyznačuje všemi stylistickými prvky, pro něž si někteří z motoristů soudobé automobily z Ingolstadtu oblíbili, včetně světlometů s prolamovaným okrajem tvořeným denními svítilnami z LED a jednodílné masky chladiče. U Senneru se proto nesoustředili pouze na zlepšování vzhledu tohoto vozu, ale také na jeho pohonnou jednotku.

Pro vyznavače dieselů Bohu díky (pro zastánce benzínu bohužel) sáhli po vznětovém čtyřválci 1,6 TDI CR, nicméně svého úkolu se zhostili s precizností. Za 899 eur z této jednotky se standardním odladěním 105 koní (77 kW) a 250 Nm vydolují skrze přeprogramování řídicí jednotky plných 140 koní (103 kw) a 310 Nm, což jsou parametry obvyklejší u naftových dvoulitrů. Pokud se s těmito parametry máte cítit jako závodník, přijdou vám vhod pružicí sady KW se stavitelnou tuhostí doplněné litými, osmnáctipalcovými ráfky Barracuda Voltec T6 o šířce 8 palců s dvoubarevným laděním a chromovaným povrchem a pneumatikami Hankook S1 Evo o rozměrech 225/35.

Jejich poněkud agresivní stavba má za úkol především efektivně odvádět teplo od brzd, ale též náležitě ukazovat samotné brzdy. Uvnitř karoserie si lze připlatit za specifické kožené čalounění a doplňky z uhlíkových kompozitů.

A teď k cenám: auto vás přijde v tovární verzi na 18 800 eur, cenu za ladění motoru znáte, kola s pneumatikami jsou dodávána 1 599 eur, specifické lakování stojí u Senneru 480 eur a celková cena sady Senner Tuning činí 4 990 eur. 

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Audi A1 od Senner Tuning
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků