Audi A1 Quattro se prohání halou autobazaru v Mnichově

Za volant jednoho z 333 špičkových vozů Audi A1 Quattro usedl Timo Scheider a s tímto divokým kolibříkem si zadováděl v jedné mnichovské hale.
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie

Timo Scheider je dvojnásobným šampiónem seriálu DTM. Hala na záběrech bude patřit největšímu středisku s ojetými vozy na světě, které chce Audi v Mnichově otevřít již koncem letošního léta. Výsledkem této kombinace je pěkně divoká (a hlavně pěkně zrežírovaná, pěkně natočená a pěkně sestříhaná) jízda staveništěm, jejíž zhlédnutí určitě stojí za jeden a půl minuty vašeho života.

Zajímavosti | Technika | Design | Sportovní auta | Premiéry | Audi

Audi A1 Quattro se stalo realitou. Vznikne jen 333 vozů

Připomeňme, že o pohon modelu Audi A1 Quattro se nestará žádná „nadopovaná“ čtrnáctistovka TFSI, ale čtyřválcový dvoulitr TFSI, který je opatřen proměnným časováním sacích ventilů a dvojicí vyvažovacích hřídelů. Dosahuje nejvyššího výkonu 256 koní (188 kW) při 6 000 ot./min. a točivého momentu 350 Nm, který je k dispozici v rozmezí od 2 500 do 4 500 ot./min.

Video | Sportovní auta | Audi

Audi A1 quattro dovádí na ledu

Tato síla se od motoru 2,0 TFSI přenáší přes šestistupňovou převodovku s manuálním řazením (!) na kola obou náprav soustavou Quattro. Funkci svorných diferenciálů v ní opět supluje elektronická soustava EDL brzdící protáčející se kolo. Audi A1 Quattro má z klidu na 100 km/h zrychlit za 5,7 s a dosáhnout rychlosti 245 km/h, to vše při průměrné spotřebě 8,5 l/100 km.

 

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Video
  2. Audi A1 Quattro - fotogalerie
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

28.  3.  2017 | Milan Lažanský | 53 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

28.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 17 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků