Audi A1: nejmenší z Ingolstadtu je na světě

35 komentářů

JamesDean
11. února • 19:24

Pokud někdo nevidí rozdíl mezi levným a drahým autem, tak mu doporučuji ať přestane koukat z levného auta na drahé (koukáním ten rozdíl nepozná). :)

Radek.
12. února • 0:57

Problém je, že tohle nakonec bude bez ohledu na láci jenom přeleštěná 3-dveřová Fóbie - tak jak mohla vypadat kdyby se do "faceliftu" té původní nepustil jistý reimportovaný dobytek...

manga
12. února • 15:22

ale tohle muzes rict treba i o A3, ze je to jen lepsi golf/oktavka, A4 je lepsi passat resp. Superb.. Polo je taky prelestena fabie, ikdyz uz s novym podvozkem... :)

Radek.
12. února • 22:40

To nebylo míněno jako hanění Audi (co se A3/4/.. týče, je to v rámci koncernu samozřejmě trošku jiné kafe než přibližovadla pro lid a nebo dokonce pro východní a jižní "untermensch") - ale spíš postesknutí nad záměrným hnusem, kterým naše ulice obohacuje konzernová schade...

Radek.
12. února • 0:59

PS: Radši se na tuhle prdku budu dívat z Corolly než opačně...

dado
11. února • 16:43

pekny zgrc :-(

Rodrigo
11. února • 11:37

Hezké Audi, do města ideální. Jen mám pocit, že ty barevné sloupky budou vypadat tak dobře jen na těchto reklamních fotografiích, kde je k nim vhodně zvolené pozadí.

Martin Štěpánek (kritikaut)
2. března • 19:50

Rovnou to říkám,ať jsem šílený nebo ne,toto auto se mi líbí až moc.Svým tvarem mi trochu připomíná Mini Cooper.Má takový lehčí nádech sportovního vozu.Zepředu vypadá jako dravé zvíře,které říká: ,,Přišel do ulic nový boss.Teď jsem šéfem tady já!." Ale nemusíme se z toho bát.Z profilu to vypadá jako golfové vozítko nebo jako nákupní taška.Ale i nákupní taška může dobře jezdit.A může mít i dobrý motor.Motor 1,2 TFSI které má výkon 86 koní je celku solidní.Udělá 0-100 za nějakých 12 vteřin,ale myslím,že na takovou nákupní tašku je to solidní motor.Motor 1.4 TFSI je dravější,silnější a má o 0,3 litru na 100km větší spotřebu což není vůbec špatné.Takže kdybych byl v důchodu,hrál bych golf a potřeboval bych auto,které má slušnou spotřebu i při svižnější jízdě,tak bych bral 1,2 TFSI.A mladík,který chce machrovat před holkama si koupí 1,4 TFSI.Jenomže holkám se nezalíbí.Opravdu.A hned řeknu proč.Je moc složité.Má to všelijaké čudlíky,které by je tak zmátlo,že by pak ani nevěděli co vlastně je.Takže tohle auto je pro chlapy a když tomu hodíte šedou metalízu tak to bude vynikající auto.PRO ŽENY NE!!!NE A ZNOVU NE!!!!

JJ
11. února • 10:55

Může mi někdo vysvětlit tu rekuperaci brzdné energie? To tam bude mít linku na výrobu nafty či benzinu? Nebo bude mít elektromagnetickou brzdu, dobíjející baterii? Nevím, školy nemám, ale pokud by taková brzda měla být co k čemu, bude generovat takový proud, že běžné autobaterii to rozhodně dobře neudělá. Navíc k dobíjení baterie v pohodě postačuje alternátor a vliv elektrosoustavy na spotřebu auta není zásadní ani u dnešních aut, nabitých elektronikou. Leda by výstup z té brzdy šel do odporů a používalo se to k vytápění ;-)

jA
11. února • 13:13

Je to nieco podobne ako sa pouziva vo F1. Je tam nieco ako dynamo,ktore pri brzdeni dobija baterie, nie akumulator auta, a v pripade ze potrebujes napr prudko zrychlit mas nieco ako podporny elektromotor, ktory ti doda potrebne kW..... ;-)

manga
11. února • 15:32

Mno, taky klid nevim jak to funguje, predstavuju si to tak, ze to bude suplovat alternator, tj. baterka (normalni) se bude nabijet jen pri brzdeni... ale na druhou stranu muze klidne alternator pracovat jen v dobe, kdy auto zpomaluje (treba jen se zarazenou rychlosti bez plynu), takze nevim nevim.. neni to jen marketingovy trik, jak pojmenovat nabijeni altikem pri zpomalovani? :)jinak to auto vypada hezky, hlavne interier je v teto tride asi spicka, nove Polo vedle toho uz nevypada tak hezky, hlavne uvnitr..

unknow user
11. února • 16:00

No spíše bych řekl že v článku chybí zmínka o hybridním pohonu tzn: že nejspíš bude v autě instalovaný pomocný elektromotor protože jinak si význam té rekuperace nedovedu vysvětlit.

jogurt
11. února • 18:56

Kers je spojení setrvačníku s motorgenerátorem. Když brzdíš, roztáčíš přes motogenerátor strvačník, při zrychlení je to opačně. Prostě se eketřina místo do neúčinných akumulátorů ukládá v mechanické formě do setrvačníku.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Radek.
11. února • 22:31

Takže s sebou v té odlehčené hliníkové kastli budou ekologií nablblí useři tahat ještě extra setrvačník? Pokud to má být opravdu efektivní náhrada hybridu, pak skvělý vliv takto zvýšené hmotnosti a gyroskopického efektu na "prémiové" jízdní vlastnosti asi netřeba zmiňovat...

Mojma
11. února • 10:10

Imigovka za nehorázný prachy to je, ale zas je to hliníkový, takže lehčí a bude to žrát o pár deci míň, než ta Ibiza. Ale A1 v kombíku a 5ti dveřma by mohla být pěkná kárkaB-]

Radek.
11. února • 22:27

Zas někdo nepochopil o co jde - jestli toužíš po 5 dveřích a transportu hnoje, hlaď si svou Fóbii "pyčofkombyku" se setrvačníkovým 1.2 "hounotopojede" a sem nelez...

ttt
11. února • 8:41

A1 je predrazeny SEAT IBIZA / POLO (podvozek PQ25) 3-[

nenno
11. února • 22:06

:-O MNO hele s tím SEATEM nesouhlas ! :-/ Všechno je to WV ... AUDI je vrchol WV a hlavně odpovídá stylu jestli bych si měl koupit jak říkáš SEATA tak to bych si radši koupil Škodu.. Seat je španělskej design nic proti tomu nemam ale nezapomeň že je to z koncernu WV ta nejhorší kvalita ... Ale .... Audi.... kupuješ jak říkáš Seata ale spíš Kupuješ hlavně styl společně stou spolehlivostí u WV a už si se někdy svezl v audi a hned potom v Ibize? pocítíš rozdíl to mi věř ... 1.Audi 2.WV 3. Škoda 4. Seat Takže asi tak .. Příště tady nemotej hlavu Seatem peace you

Jouza
11. února • 17:14

Pokud si to myslis tak si bez koupit Kiju nebo Hundaj ... Pro tebe tyhle auta proste nejsou.

x1x
11. února • 13:48

Nejen předražený, ale i připosražený.

Brouk
11. února • 9:08

To mas sice pravdu, ale nekdo to proste chce koupit predrazene. Chce. Chapes? Image se plati. Jinak to nikdy nebylo ani nebude.

ttt
11. února • 9:43

Ja verim ze mas pravdu, ale nedovedu to pochopit, image je a vzdy byl povrchni zalezitost a snobarna ;-)

manga
11. února • 15:28

Jo, takze kazdej by mel jezdit v tom nejlevnejsim a nejlepe vsichni v uplne tom samem aute, vid? :) To uz tu bylo... proc si jednoduse nepriznat, ze na to nejsou penize? :) Vsadim se, ze na zapad od nasich hranic se to bude prodavat velmi dobre, jako ostatni mala a "predrazena" auta..

Bořek Hudák (bhudak)
11. února • 13:02

nechápu, že vždycky, když se objeví "něco dražšího", jak pro koho teda, tak se objeví x lidí, neříkám socek, který to haní jen kvůli ceně. Život neni jen o tom, nakupovat furt v Liedlu, abych ušetřil... B-]

Brouk
11. února • 15:28

To jiste ne, ale kdyz koupim neco drazsiho, tak za ten rozdil chci neco dostat. Pokud za ten rozdil dostavam jen pocit, tak to zavani snobismem a to ja nerad. Snobismus je pro me prevlecena frustrace.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Bořek Hudák (bhudak)
11. února • 17:01

Samozřejmě se tací najdou, ale člověk, co má penize si tohle prostě koupí a neřeší, jestli si o něm bude kdosi cosi povídat nebo myslet.

Sandokan
11. února • 17:30

Ja mam penize, ale tohle si urcite nekoupim.

Bořek Hudák (bhudak)
12. února • 11:12

to vypadá, že audi do roka zkrachuje...

manga
11. února • 15:40

Ocekavam, ze ta A1 bude o neco komfortnejsi, tissi a s hezcim interierem, nez nove Polo. Nemyslim, ze by to byl jen pocit ze 4 kruhu na volantu.. otazka spis zni o kolik to bude drazsi :) nicmene prodavat se to bude podle me dobre, ikdyz asi ne u nas..

Brouk
11. února • 11:09

Souhlasim s tebou. Ja snob nejsem, hrde se k tomu priznavam a AUDI bych si nikdy nekoupil. Neco jineho je podle me MB a BMW. Neni v nabidce srovnatelny vyrobek za vyrazne nizsi cenu.

Honza
11. února • 13:39

Ty nejsi snob ale koupil by sis MB nebo BMW??? Tady mi něco nesedí. Já taky nejsem snob ale mám AUDI a nedám na ni dopustit. Možná by to chtělo více se seznámit s výrazem "snob".

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
11. února • 15:30

seznam me. Ale ne ze opises poucku ze slovniku cizich slov.

zdenek
11. února • 13:14

A v cem je to MB a BMW jine? Krom klasicke koncepce me nic nenapada a u te je sporne, zda je to vyhoda nebo ne....

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
Brouk
11. února • 15:29

prave v te koncepci je jine. Krome toho delaji vyvoj a ten se taky musi platit.

cc
11. února • 7:49

pěkné to je, ale moc malé:-P

Doporučujeme

Články odjinud