Audi A1: nejmenší hatchback z řady poprvé na videu

Ingolstadtská automobilka Audi jen před pár hodinami uvolnila první dvě videa s pár informacemi, jež nám začínají přibližovat chystaný model A1. Do uvedení nejmenšího modelu z řady zbývá sice ještě pár měsíců, ale virtuálně se s „á-jedničkou” můžeme začít seznamovat již v předstihu.

Audi A1 se veřejnosti poprvé ukáže na březnovém autosalonu v Ženevě, kde se nepochybně stane nejdůležitějším modelem expozice. Ještě před tím čeká tento model řada promo akcí včetně testovací jízdy pro hráče Bayernu Mnichov, pro nás však bude důležitější 4. únor, kdy hodlá automobilka vypustit veškeré detaily a podrobnosti.

A1 je zcela jasně zaměřena na mladší populaci, o čemž svědčí i samotné video, kde se nám tato novinka představí ve stylu graffiti. Zobrazený exemplář se ovšem velmi podobá už představenému konceptu, takže máme o důvod více doufat, že si svou podobu pro sériovou produkci opravdu ponechá. Vzhledem k určení vozu bude pochopitelně rozhodující i jeho cena, jinak bude atraktivní pouze pro velmi úzkou skupinu mládeže, lze však očekávat, že automobilka se v tomto segmentu poučila z minulého nezdaru v podobě A2 a celá prodejní politika bude trochu vstřícnější.
K prvnímu videu přidáváme i druhé, na němž je přiblížen proces navrhování základních liníí tohto prcka.
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Audi A6 2.967
Rok výroby: 2011
Stav: 173 701 km
Cena: 350 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků