Audi A1 bude i jako kabriolet a kombi, navíc s pestrou nabídkou motorů

Připravované Audi A1 opět vzbudilo pozornost, a to díky novým informacím přímo z automobilky i některým spekulacím, které mohou být od pravdy vzdálené poněkud více. Informace, že A1 bude dostupná i ve variantě quattro, snad tolik překvapivá není, avšak novinkou je, že k dispozici bude i v „mutacích“ kabrio a kombi, což se vzhledem k tomu, že tento model bude přímým konkurentem Mini Cooperu, zdá být celkem logické. K dispozici bude časem i ostrá verze označena jako S1.

Co se týče pohonných jednotek, zde nalezneme širokou paletu koncernových agregátů od benzínových 1,2 až po 1,8 turbo, přičemž dieselové agregáty budou zřejmě ve většině zastoupeny jednotkou 1,6 TDi.
Vzhled si Audi A1 do značné míry propůjčí od konceptu Metroproject, který jsme měli možnost vzhlédnout i vloni v Paříži. Automobilka označuje tento model jako velice důležitý ve snaze předběhnout BMW, jako největšího prémiového výrobce osobních automobilů, do roku 2015. Podle některých spekulací by se Audi A1 mohla začít vyrábět už na sklonku tohoto roku, prozatím tomu však mnoho nenasvědčuje.
Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek 
Koncept pětidveřové Audi A1
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků