Audi A1 1,6 TDI se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši jen 99 g/km

8 komentářů

Lukáš
22. června • 9:43

Je to komedie o ničem... Ještě že u nás za podobný nesmysle vláda neutrácí zcela zbytečně naše peníze. Kdy už jim konečně někdo vysvětlí, že globální oteplování a klima celkově nesouvisí se spotřebou paliva v automobilech, ale s množstvím zalesnění planety ??? Nebo si snad myslej, že když všechno vybetonujou a budou jezdit elektromobilama tak že se všechno vyřeší ???

Ernest
22. června • 12:02

Ja len dodam, ze 15 najvacsich tankerov na svete vyprodukuje viac emisii ako vsetky auta sveta :-/ Ale koho budu buzerovat? Ano motoristov...

asdf
22. června • 12:43

a tankery jezděj jsou v provozu protože na ropu jezděj ponorky co vole B-]

Ernest
22. června • 14:41

tym tankerom by neublizilo, keby boli na jadrovy pohon...ze?

goro
22. června • 21:20

už to kdysi zkoušeli...
nestabilní, poruchové, náklady na likvidaci "lehké" poruchy reaktoru převyššují potenciální úsporu oproti klasickému pohonu na mazut s dvoutaktním dieselem.

Reakce pod tímto příspěvkem se už neodsazují
nemam nedam
23. června • 4:02

Navic IQ "vůdců" tankerů je přibližně identické s IQ řidičů kamionů a proto by bylo dost velkým rizikem jim svěřit do rukou jaderné reaktory.

nemam nedam
22. června • 14:03

Hlavním kunčaftem tankerů ovšem není osobní doprava ale chemický průmysl, letecká doprava, kamionová doprava, farmaceutický průmysl, textilní průmysl a energetika. Jen je tak trochu falešně módní vykřikovat že za všechny hrůzy světa může CO2 z evropských a šikmookých malolitrážních prdítek.

Aleee
22. června • 11:24

A ještě bych kolegu doplnil s množstvím skleníkových bordelů, které uvolňují naši Earth-friendly kamarádi z továren nejen (ale hlavně) v Číně a USA.
A mě bude někdo otravovat s poplatkem, když si koupím auto s EURO2.

Doporučujeme

Články odjinud