Audi A1 1,6 TDI se sníženou spotřebou a emisemi CO2 ve výši jen 99 g/km

Zatím jen na trhu Velké Británie má být pod tlakem zavedení nižší silniční daně na vozy s emisemi CO2 pod 99 g/km uvedeno vylepšené, nepatrně hospodárnější provedení na nízkou spotřebu orientované provedení Audi A1 1,6 TDI, nicméně se lze domnívat, že se jej záhy dočkáme také u nás. Výkon motoru 105 koní (77 kW) i točivý moment 250 Nm byly stejně jako deklarované dynamické parametry zachovány, ale díky novému programu řídicí jednotky a drobným úpravám na vstřikování prý klesla průměrná spotřeba paliva z 4,0 l/100 km na 3,8 l/100 km a emise CO2 se snížily ze 105 g/km na 99 g/km. U nás se Audi A1 s motorem 1,6 TDI prodává se základní výbavou Attraction za nemalých 474 900 Kč, takže je otázkou, zda ve skutečném provozu tabulková úspora 0,2 l/100 km hraje vůbec roli.

 

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 759 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 70 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

Je čas přezouvat! Známe dvacet nejlepších letních pneumatik na trhu

V pátek fakticky končí povinnost zimních pneumatik a nastává čas těch letních. Podívejte se na výsledky testu dvaceti pneumatik v několika disciplínách. Můžete se tak lépe rozhodnout, co si nechat na auto nazout.

včera | Milan Lažanský | 22 příspěvků
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

včera | Stanislav Kolman | 15 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 70 příspěvků