Audi A1 1,4 TFSI v Paříži: S1 - quattro = toto (nové info a foto)

8 komentářů

CJo
1. října • 13:33

...ale s motorom 2,0 TSI 210 ps ;-)

Tomas B
1. října • 14:26

...snad 211k ;-)

CJo
2. října • 11:23

Ano, ked nasobis 1,363636 tak je to tak ;-)

jogurt
1. října • 21:55

to záleží, jak zaokrouhluješ druhé desetinné místo v přepočtu KW-K

Toper
1. října • 12:08

Platforma už staré Fabie PQ24 byla koncipována jako připravená pro instalaci 4x4 (haldexu). Ale do žádného modelu se to nedostalo. Takže namontovat to tam sice nějak jde a počítalo se s tím, ale v praxi to tam nedali. Nejspíš kvůli předpokladu mizivého počtu takto prodaných kusů.

x
1. října • 12:07

Jsem zvědav jak dlouho bude VW group trvat, než vyrobí manuál, co se tam vejde. S automatem budou prodeje slabé.

Toper
1. října • 12:12

Neřekl bych. Tohle je starý předsudek, který se v reálu téměř nedá obhájit.
DSG je špičková převodovka a opravdu s projevem starého pomalého automatu nemá nic společného.
PS: K lambu, ferrari apod. taky manuál nedostaneš a komu to vadí? ;-)

Brouk
1. října • 19:06

DSG je špičková převodovka, ano a malo kdo tvrdi neco jineho. Ale ze prodeje s ni budou slabe je pravda. V Evrope a v Cesku zvlast je zazity mytus, ze manual dela z auta nepredstavitelnou raketu (formule = hadra) a ze automat (jakykoli) vykon zasadne ubira. Mnoho modelu aut v EU manual jiz roky vubec nenabizi, do tech ale vetsina populace nikdy nesedne, takze VIVA manual. (doma mam automat)

Doporučujeme

Články odjinud