Audi 3.0 TDI: nová generace dává až 272 koní, Euro VI v ceně

12 komentářů

John
11. května • 0:05

Na trojliter sa mi zda 218k malo. Naco by to kto kupoval ,ked dvojlitre uz davaju taky vykon?Napr BMW. Pripadne su okolo 190k za menej penazi. B-]

Kuba
11. května • 12:17

Pokud jsi nikdy neměl možnost vyzkoušet šestiválec, tak to nepochopíš. Pokud jsi měl šestiválec pod nohou, tak nechápu jak to můžeš napsat. Je to něco úplně jiného, než nafoukané čtyři válce.

John
12. května • 14:12

Co sa tyka kultury chody tak suhlasim. Narazal som na maly vykon toho sestvalca oproti stvorvalcom.:-D

dzouda
9. května • 10:21

Někde se dle mě vloudila chybička.Nějak nechápu, s jakým 3,0 TDi jste to srovnávali, když stávající 3,0 TDi se používá o výkonech 150kW, 180kW a 230kW napříč celým koncernem...A pokud jsou naopak pravdou ty výkonové parametry představeného 3,0 TDi, pak je to opět proti hlavní německé konkurenci "šlápnutí vedle", tedy nízké výžkony ...

nornik
9. května • 14:30

Ono je to tim, ze nekteri porad ziji v minulosti a tak si to z jednotek SI prepocitavaji na nejaky kone ... 272 koni uvedenych ve clanku odpovida 200-202 kw podle toho jakej kun se bere. A tech 200 kw je uvedeno ve zprave automobilky. Takze tak.

Karamba
9. května • 11:07

230kw je biTDI, takže o dost jiný motor než pouhé tdi.

Antiautomat
9. května • 16:12

v com o 'dost iny'? :-)

Karamba
9. května • 17:49

Třeba v tom, že má dvě turba? Nebo jinou převodovku?

Antiautomat
9. května • 20:47

bavime sa o motore pokial mi nic neuslo...alebo? :-)

Karel
9. května • 8:37

Hlavně aby se tak nekazil jako ten starý,ten jsem měl víc v servisu než na silnici3-[

Phoenix
9. května • 8:50

Dodnes s láskou vzpomínám na 2.5 V6 TDI, co měl šéf ve své Audi 100 z roku 1993... super zátah, velmi přijatelná spotřeba i během expresních přesunů napříč německem... nalítáno na tom měl snad ke 300.000 kilometrů jen s běžnou údržbou :-)

tpama
9. května • 10:30

Myslíš 2,5 R5 TDi zajisté

Doporučujeme

Články odjinud