ATS 2500 GT je nový italský supersport s maximálkou 340 km/h

Seznam kapitol
  1. ATS 2500 GT
  2. Fotogalerie: ATS 2500 GT

Italská automobilka ATS se znovu probírá k životu. Nový model se jmenuje ATS 2500 GT a je to retro supersport odkazující na podobný stejnojmenný model z 60. let. Poprvé se představí na show Top Marques v Monaku, kde se určitě objeví plno potenciálních kupců. Cena ještě nebyla zveřejněna.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Italský výrobce zatím neukázal interiér ani motor. Přesto by měl osmiválec točit 10 000 ot./min. a dávat přes 640 koní. Model 2500 GT má hmotnost jen 950 kg a jezdí 340 km/h. To je na auto bez ABS a ESP docela dost

Moderní ATS 2500 GT si ale nijak nezadá s nejlepšími vozy v této kategorii. Základ tvoří karbonový monokok, na kterém jsou přidělány panely karoserie vyrobené rovněž z uhlíkového kompozitu. Vůz je jenom dvoumístný a jeho hmotnost dosahuje pouze na 950 kg.

Zajímavosti | Design | Škoda | Sportovní auta | Kupé | Audi | Premiéry | Ostatní značky

Novodobá Škoda 130 RS má 430 koní a stojí sedm milionů

O pohon se stará benzínový osmiválec s rozevřením válců do 90° o blíže nespecifikovaném zdvihovém objemu. Výrobce ale tvrdí, že ze sebe motor dostane více než 640 koní výkonu ve vysokých 10 000 ot./min.

Sílu přenáší na zadní 19" kola šestistupňová manuální nebo sekvenční převodovka, samozřejmostí je použití samosvorného diferenciálu. Vůz nemá posilovač řízení nebo ABS, takže jízdní zážitek bude skutečně extrémní, když tohle auto zvládne stovku za 2,9 sekundy a rozjede se údajně na 340 km/h.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. ATS 2500 GT
  2. Fotogalerie: ATS 2500 GT
Škoda Octavia 1.6
Rok výroby: 2013
Stav: 149 660 km
Cena: 160 000 Kč
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2011
Stav: 112 302 km
Cena: 115 000 Kč
Škoda Octavia 1.9
Rok výroby: 2006
Stav: 142 737 km
Cena: 75 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků