Aston Martin zaparkoval ve výšce 321 metrů, na střeše Burj Al Arab

Úchvatný sporťák Aston Martin Vanguish našel opravdu podivné místo k zaparkování. Je to možná nejbláznivější parkovací místo na světě – vrchol hotelu Burj Al Arab.

Aston Martin Vanquish se stal prvním vozem na světě, který se dostal na střechu tohoto podivuhodného hotelu ve tvaru plachty. Pilot vrtulníku Augusta Westland, který ho tam usadil, musel mít nervy opravdu ze železa.

Burj Al Arab v Dubaji je jediný hotel na světě, který má sedm hvězd. Vytvořil vlastní kategorii First Class De Luxe. Je zapsaný v Guinessově knize rekordů jako nejluxusnější hotel světa a se svými 321 metry výšky patří k největším budovám světa. Je to čtvrtý nejvyšší hotel na naší planetě.

Vše proběhlo v rámci oslav stého výročí tradiční britské automobilové značky.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Foto: Profimedia.cz

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek