Aston Martin Vantage V8 s modernizacemi pro rok 2010

Automobilka Aston Martin potichu uvolnila část informací o modernizovaném modelu Vantage V8, který se v nabídce značky objeví pro nadcházející modelový rok.

Změny zahrnují použití modifikované kapoty, příplatkových desetipaprskových ráfků o průměru 19 palců a nových zadních, čirých světlometů. Interiér modernizovaného vozu bude moci být osazen lehkými sedadly sestavenými z kombinace kevlaru a uhlíkových kompozitů snižujícími hmotnost vozu o 17 kg nebo audiosoustavou B&O o výkonu 1 000 W.

Přepracovaná převodovka se pak má spolu s novým programem řídicí jednotky podílet na snížení emisí CO2 ze stávajících 328 na 315 g/km, při použití převodovky Sportshift pak až na rovných 300 g/km.

Objednávky na takto upravená auta jsou přijímány již nyní, dodávky prvních vozů jsou plánovány na počátek příštího roku. Kupé Aston V8 Vantage má stát 83 191 liber, roadster pak přijde na 91 912 liber.

Aston Martin zatím uvolnil jediný snímek vozu. Zda budou následovat i další spolu s podrobnějšími informacemi o přepracovaném motoru a vyplývajících dynamických parametrech, to zatím nevíme.

Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Vantage V8 2010
Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků