Aston Martin Vantage V8: modernizovaná verze v reklamě

Automobilka Aston Martin zveřejnila první video ke svému modernizovanému modelu Vantage V8.

Podle představitelů Aston Martinu je to nejrozsáhlejší modernizace základního modelu řady Vantage od zahájení jeho výroby v roce 2008, přesto změn není nikterak mnoho. Vantage V8 přebírá řadu dílů a stylistických řešení z výkonnější varianty Aston Martin Vantage S, přičemž součástí základní výbavy stále zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin Vantage V8 v provedení pro modelový rok 2012

Za příplatek je k mání nová sedmistupňová „automatika“ Sportshift II nahrazující dosud používanou šestistupňovou skříň Sportshift. Z dražší verze S přebírá Vantage V8 také řízení se strmějším převodem 15:1 (dosud 17:1) a posílený brzdový systém vpředu s kotouči o průměru 380 mm a šestipístkovými třmeny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vylepšená základní verze řady Vantage bude stále k dostání s uzavřenou i otevřenou karoserií

O pohon se stará nezměněný osmiválec s objemem 4,7 l a výkonem 426 koní (313 kW). Vantage V8 v nabídce zůstává s karosářskými verzemi kupé a kabriolet. A připomeňme ještě, že se na letošním autosalonu v Ženevě představila nová vlajková loď modelové řady Vantage v podobě omezené edice Aston Martin Vantage V12 Zagato.
 

Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 67 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 39 příspěvků
Test Dacie Duster: 5 věcí, které byste měli vědět o nejprodávanějším SUV v ČR

Dacia Duster 1.6 SCe 4x4

Proč je tak úspěšná? Ptáme se při testování Dacie Duster, která je na trhu již sedmým rokem, ovšem stále v kondici.

15.  3.  2017 | Milan Lažanský | 62 příspěvků