Aston Martin Vantage V8: modernizovaná verze v reklamě

Automobilka Aston Martin zveřejnila první video ke svému modernizovanému modelu Vantage V8.

Podle představitelů Aston Martinu je to nejrozsáhlejší modernizace základního modelu řady Vantage od zahájení jeho výroby v roce 2008, přesto změn není nikterak mnoho. Vantage V8 přebírá řadu dílů a stylistických řešení z výkonnější varianty Aston Martin Vantage S, přičemž součástí základní výbavy stále zůstává šestistupňová převodovka s manuálním řazením.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin Vantage V8 v provedení pro modelový rok 2012

Za příplatek je k mání nová sedmistupňová „automatika“ Sportshift II nahrazující dosud používanou šestistupňovou skříň Sportshift. Z dražší verze S přebírá Vantage V8 také řízení se strmějším převodem 15:1 (dosud 17:1) a posílený brzdový systém vpředu s kotouči o průměru 380 mm a šestipístkovými třmeny.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Vylepšená základní verze řady Vantage bude stále k dostání s uzavřenou i otevřenou karoserií

O pohon se stará nezměněný osmiválec s objemem 4,7 l a výkonem 426 koní (313 kW). Vantage V8 v nabídce zůstává s karosářskými verzemi kupé a kabriolet. A připomeňme ještě, že se na letošním autosalonu v Ženevě představila nová vlajková loď modelové řady Vantage v podobě omezené edice Aston Martin Vantage V12 Zagato.
 

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků