Aston Martin Vanquish Volante: špičkový kabriolet na nových snímcích

Nová generace vysokovýkonného kupé Aston Martin Vanquish byla představena již před rokem, ale nyní připlouvá jeho otevřené provedení.
Seznam kapitol
  1. Aston Martin Vanquish Volante
  2. Fotogalerie

O kupé Aston Martin Vanquish jsme psali již v červnu, kdy jsme vám také přinesli všechny zásadní technické informace. Pokud vás tento model zaujal, můžete si nyní prolistovat čerstvě uvolněnou fotogalerii. Nový Aston Martin Vanquish Volante se od výchozího kupé liší pochopitelně především lehkou, trojvrstvou plátěnou skládací střechou. Složí se během 14 s, což je velmi slušný výsledek, a zajede přitom pod elegantní kryt za hlavovými opěrkami zadních sedadel.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Novinka vypadá dobře se střechou i bez ní

Vanquish Volante nahrazuje v modelové nabídce značky typ DBS Volante, oproti němuž vyniká údajně o 50 % větším zavazadlovým prostorem. Ten bez ohledu na aktuální polohu střechy pojme 279 l (pro srovnání, kupé nabízí 368 l). V porovnání s kupé AM310 Vanquish novinka vyniká také upraveným víkem zavazadlového prostoru s integrovaným spoilerem, přičemž interiér v konfiguraci 2+2 byl adaptován prakticky beze změn.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Pod přední kapotou se i v tomto případě nachází modifikovaný atmosféricky plněný dvanáctiválec AM11 6,0 l V12 s výkonem navýšeným oproti DBS na 573 koní (421 kW) při 6 750 ot./min. a točivým momentem posunutým na 620 Nm při 5 500 ot./min. Ve voze je usazen o 19 mm níže než u DBS a kola zadní nápravy pohání přes šestistupňový automat Touchtronic 2, převzatý opět původně z DBS.

Následující kapitola
Seznam kapitol
  1. Aston Martin Vanquish Volante
  2. Fotogalerie
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků