Aston Martin ukazuje Cygnet v různých podobách, můžete je mít jako tapetu na plochu

Aston Martin se v loňském roce odhodlal k velmi riskantnímu, i když zajímavému kroku - nabídnout k „velkým“ modelům za příplatek i něco jako klíčenku, v tomto případě miniaturní vozítko do města. Vůz, který je v podstatě převlečenou Toyotou iQ (nic více, nic méně) dostal novou masku ve stylu této aristokratické automobilky a byl přetvořen do trochu líbivější a exkluzivnější podoby. Celá tato „překopávka“ se promítla do neúměrné ceny pohybující se od 33 000 eur výš a to pouze v případě, že si kupujete i sportovní model.

Celková série tohoto modelu se naplní vyrobením tisícího kusu, takže o žádném „lidovém Astonu“ nemůže být řeč, Cygnet je pouze módním doplňkem a automobilka se ho tak i snaží prezentovat. Vidět to můžeme třeba i na tom, že výrobce spustil na své stránce generátor pozadí na plochu, kde hlavní roli nepatří nikomu jinému, než Cygnetu, který se zde představuje v různém „převlečení“ se stylovými parťáky v popředí.

Upravit si Aston Martin Cygnet a pak si jej jako případnou motivaci umístit na plochu si můžete i vy přes tento odkaz

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin Cygnet: styl především
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2008
Stav: 120 097 km
Cena: 125 000 Kč
Mini Clubman 1.598
Rok výroby: 2013
Stav: 95 052 km
Cena: 220 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2003
Stav: 124 434 km
Cena: 70 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků