Aston Martin Rapide zná svou cenu, zatím pouze v Británii

Jedna z nejočekávanějších novinek letošního roku, která se představila na podzimním frankfurtském autosalonu, už konečně zná svou cenu. Nejodhodlanější konkurent Panamery, poháněný upraveným šestilitrovým dvanáctiválcem, bude na domácím, britském trhu k dispozici od 139 950 liber (zhruba 3,9 milionu Kč), což jej v rámci značky řadí mezi ty „levnější“ modely. Na druhé straně je sice pravda, že cena za velmi dobře vybavený kousek se už bude pohybovat někde trochu jinde, avšak nepochybujeme, že za základní verzi se nebude nikdo stydět.

Porovnání s Panamerou však jednoznačně mluví za Stuttgart, tedy alespoň co se týče ceny. Za bezmála čtyři miliony už totiž získáte Panameru Turbo se solidní výbavou.

Tip: Podrobnější představení Astonu Martin Rapide jsme vám přinesli zde.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Aston Martin Rapide
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků