Aston Martin Rapide S: posílená verze ve vývoji (spy photos)

Čtyřdveřový supersedan Aston Martin Rapide se v plné parádě světu představil teprve na sklonku roku 2009, ale již zde máme první tovární modifikace. Představitelé značky Aston Martin si jsou dobře vědomi skutečnosti, že právě tento model by mohl citelně zvýšit prodeje. Proto jsme se již setkali s edicí Aston Martin Rapide Luxe a nyní vám nabízíme špionážní snímky z testování ostřejšího provedení, jež s největší pravděpodobností ponese označení Rapide S. Na tomto maskovaném voze si všimneme pozměněného předního nárazníku s dodatečným otvorem pro přívod vzduchu k chladičům. Pod kapotou se zřejmě objeví dvanáctiválec s objemem 5,9 l vypůjčený z modeluAston Martin DBS.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Foto © Automedia
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 48 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků