Aston Martin Rapide překvapivě nalezen bez maskování (spy photos)

15 komentářů

miguell
12. června • 0:00

no tak to je divný je to hnus - to co se povedlo porschemu se astonu totálně vymklo je to hruza !!!!

michal
11. června • 14:31

ahoj, pořád jsem byl na pochybách, jestli se mi panamera a rapide vůbec líbí. co se týče panamery, tak jsem se včera:-) rozhodl, že to je fakt k ničemu, navíc moc krásy nepobrala. předek a zadek o.k., ale boční profil je fakt na prd. no a rapide je něco jako rx8, jako úzké dveře navíc, takový hybrid. jinak porsche a am jsou moje srdcová záležitost. prostě jsou limuzíny a gt (nebo sportovní kupé). nemíchat, neprotřepávat. a prosím nekřížit.

KK
11. června • 11:22

Tak špatné to není, povedl se. Jen mi přijde takový moc usedlý. Podobné stylu CLSka.

Cjoctavian
11. června • 10:05

Automobilkam uz "kriza" asi dobre strasi, ze nechavaju nemaskovane novinky na ulici...

Petronius
11. června • 11:06

Ano hlavne Aston strasi krize, kdyz ma vyprodanou produkci temer na dva roky dopredu ...

CJ
13. června • 0:06

nebolo to kriza v uvodzovkach? :-) Ved to je teraz vyhovorka na vsetko, aj tuto sprostu "reklamu"...

Zelí
11. června • 10:36

S tím bych skoro 100% souhlasil.

deerhunter
11. června • 10:05

nadhera !!! kam se hrabe Panamera :-/

Martin
11. června • 11:55

kam se hrabe panamera? Kdo videl Panameru na zivo, ten by ti rekl, ja jsem mel tu cest o vikendu v Stuttgartu a je to o 100% jinde nez na fotkach, nebo videu, vypada neskutecne. Ten Aston podle mne vypada dost nevyvazene, na fotkach ma komicky kratke zadni dvere, nasedad na zadni sedacky asi nebude sranda :-D, klasicka DB9 vypa omnoho lepe.

.Big Smoke.
11. června • 10:04

zdá se mi to, nebo kolem zadních světel to nějak divně lícuje?

Svany
11. června • 11:53

neco podobnyho sem chtel napsat ... ta prdel je naka divna.

Zelí
11. června • 7:52

Když si člověk vzpomene na české aerodynamické GT z roku 1956 tatru 603, tak jen nostalgicky zaslzí. Kde byli tehdy klucí od porsche a astonu. Nebyli vidět z šetsetrojky ani ve zpětných zrcátkách. A dnes je tatra v hrobě.

Radek Ondrášík
11. června • 8:06

Cx pres 3,5, vykon z osmivalce okolo 100 koni to je i na polovinu padesatych let opravdu nic moc. I kdyz prava, DB2 na tom moc lepe nebylo, ale i tak to na tu Tatru stacilo. A Porsche zacalo realne vyrabet auta az v sedesatych letech, do te doby to byly atrapy aut ;)Ve finale byla Tatra zajimave auto, ale tatraplan byl z meho pohledu ve sve dobe daleko vetsi pecka, nez modifikovana T603.Ale ono je to jedno resit co bylo. Bylo hodne veci a uz neni.

Zelí
11. června • 10:38

S poslední větou souhlasím. Může se v brzké době týkat jak astonu tak i porsche.

Zelí
11. června • 10:34

Tatraplán byl omyl. V dělnickém státě chtěli limuzínu trochu zlidovět a tak udělali čyřválec. Ale nebylo to ono. Navíc tatraplán designově nic nepřinesl, jenom použil předchozí tvarosloví. Až teprve 603 přišlo s něčím novým. Obzvláště původní třísvětlo bylo skvělé.

Doporučujeme

Články odjinud