Aston Martin Rapide překvapivě nalezen bez maskování (spy photos)

Tento týden rozhodně přeje různým „pouličním fotografům“. Je to totiž již podruhé co se náhodně kolemjdoucímu podařilo zachytit ještě oficiálně neodhalený vůz a to konkrétně dlouho očekávaný čtyřdveřový Aston Martin Rapide, který za nejasných okolností nestřeženě parkoval na jednom z veřejných parkovišť. Podobně bylo tento týden přistiženo nové Volvo C70.

Poprvé tak můžeme vidět, jak vypadá největší konkurent Porsche Panamera, který se jej rozhodne překonat dvanáctiválcovým šestilitrem dosahujícím výkonu 470 koní a točivého momentu 600 Nm.
Celý vůz však svému jménu nezůstává takřka nic dlužen, podle slov fotografa působí Rapide velmi luxusně a masivně, přičemž uvnitř bude dostatek místa pro čtyři cestující. Nicméně, interiér nám i nadále zůstává zahalen a na jeho odhalení si budeme muset zřejmě počkat až do frankfurtského autosalonu. Vypadá to však, že v oblasti luxusních vozidel začíná nová éra čtyř dveří a o fanoušky zřejmě nebude mít nouzi.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
To je on, Aston Martin Rapide   foto: Simon Gregg

Volvo V50 1.997
Rok výroby: 2004
Stav: 213 831 km
Cena: 65 000 Kč
Volvo XC90 2.4
Rok výroby: 2006
Stav: 174 699 km
Cena: 230 000 Kč
Volvo S80 2.4
Rok výroby: 2010
Stav: 124 859 km
Cena: 279 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků