Aston Martin Rapide konečně ve Frankfurtu? (oficiální render + cena)

Vypadá to tak, že i navzdory všudypřítomné finanční krizi a ekologickým náladám bude letošní autosalon ve Frankfurtu zajímavý i pro fanoušky sportovních modelů, u nichž na spotřebu a množství vyprodukovaných emisí takřka nikdo nehledí a které slouží pro čisté potěšení. Frankfurtské kongresové centrum se letos stane místem představení hned několika specialit, jako třeba Ferrari 458 Italia, faceliftované Porsche 911 Turbo a dostane se i na výjimečnou Mazdu MX-5 Superlight. Seznam sportovních vozidel však ještě zdaleka nekončí a automobilky postupně odhalují svá esa, představitelé Astonu Martin třeba jen před pár dny naznačili, že premiéru si zde odkroutí i dlouho očekávaný čtyřdveřový model Rapide ve své produkční verzi.

V této souvislosti zveřejnil výrobce první oficiální render sériové verze, jenž už po předchozím úniku fotografií snad nikoho nemůže překvapit a ze všech nově zveřejněných informací je snad ta o ceně, která naznačuje, že v Británii bude Rapide k dispozici od 110 000 liber (zhruba 3,3 mil. Kč).
Klepněte pro větší obrázek 
Aston Martin Rapide
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků