Aston Martin One-77: zbývá posledních 22 kusů na prodej

Pokud jste patřili k těm, kteří nevěřili, že Aston Martin prodá všech 77 vozů své jedinečné řady One-77, pak vás možná překvapí, že k dnešnímu dni zbývá posledních 22 volných kusů k prodeji. Pokud tedy uvažujete o koupi, je nejvyšší čas se „rozhoupat” - zanedlouho může být pozdě.

Již na počátku příštího roku se rozběhne jejich „sériová“ výroba, takže choutky prvních majitelů budou moci být uspokojeny během léta roku 2011. Cena těchto strojů se pohybuje okolo 1,2 milionu liber a ti, kteří si je již objednali, budou moci během příštího měsíce okusit kvality prvních zkušebních exemplářů. Výroba se rozběhne přímo v domovském závodě Aston Martin v britském Gaydonu, přižemž k přípravě jejího náběhu byla přizvána specializovaná společnost Coventry Prototype Panels, jež stojí rovněž za produkcí většiny automobilů značky Spyker.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Aston Martin One-77
Ford Focus 0
Rok výroby: 2009
Stav: 151 924 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků