Aston Martin má na skladě posledních 17 vozů ze série One-77

Automobilka Aston Martin již prodala 60 svých supersport One-77, takže dosáhnout kýženého limitu 77 strojů pro ni zřejmě nebude v dohledné době velkým problémem. Od posledního podobného prohlášení tak automobilka „udala” dalších pět vozů s cenovkou přesahující 30 milionů Kč. Za pozornost stojí, že více než polovina těchto zákazníků si ke své nové hračce objednala také minivozík Aston Martin Cygnet, který vychází z Toyoty iQ a při pečlivém barevném sladění bude modelu One-77 v garáži majitele slušivým doplňkem.

Aby společnost urychlila doprodej zbylých sedmnácti vozů, chystá propagační jízdu Asií, jež navštíví také Japonsko, Singapur, Hong Kong nebo Čínu. Připomeňme, že Aston Martin One-77 je osazen nejsilnějším sériovým motorem s atmosférickým plněním, jenž dává při objemu 7,3 l nevyšší výkon 750 koní (552 kW). One-77 se zároveň stává nejrychlejším strojem Aston Martin v dějinách značky, neboť z klidu na 96 km/h zrychluje za 3,5 s a svojí rychlostí 354 km/h překonává i model Vanquish.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek 
Aston Martin One-77
Mini One 1.598
Rok výroby: 2005
Stav: 127 642 km
Cena: 75 000 Kč
Mini Cooper 1.598
Rok výroby: 2002
Stav: 116 802 km
Cena: 65 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků