Aston Martin Lagonda Taraf míří do prodeje. Bude jen 200 kusů

Aston Martin představil čtyřdveřový sedan Lagonda v Dubaji a mělo se za to, že model bude v prodeji pouze na arabských trzích. Automobilka ovšem uvede netradiční vůz i v Evropě a Jižní Africe. Celkem vznikne pouze dvě stě kusů Lagondy Taraf.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Lagonda Taraf cíleně připomíná některými designovými prvky svého předchůdce ze 70. let dvacátého století.

Zajímavé je, že Aston Martin postavil Lagondu Taraf v provedení s volantem vlevo i vpravo, což není u takto exkluzivních a omezených aut úplně obvyklé. Lagonda Taraf se začala v okolí Perského zálivu oficiálně prodávat na konci roku 2014 a zájem o auto je.

Sportovní auta | Fascinace | Premiéry | Aston Martin | Ženeva 2015

Nový Aston Martin Vulcan bude rychlejší než závodní auta

O pohon se stará atmosférický šestilitrový dvanáctiválec o výkonu 410 kW (558 koní), ovšem maximální rychlost vozu dosahuje na nijak zázračných 281 km/h. Auto je postavené ručně speciální divizí Q automobilky Aston Martin.

Aston Martin Lagonda Taraf přichází v době, kdy se trh začal zajímat i o jeho předchůdce z roku 1976. Velmi nezvykle tvarovaný Aston Martin Lagonda byl považován za jedno z nejošklivějších aut vůbec, ale najednou z něj začal být zajímavý sběratelský artikl a ceny původní Lagondy začaly strmě stoupat.

Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

dnes | Jiří Švamberk | 8 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků