Aston Martin DBS z DB9 od Edo Competition

Pánové od Edo Competition tentokrát připravili sadu úprav pro Aston Martin DB9. Ten nyní vypadá jak výjimečný DBS, tedy úchvatně.

Z dílen společnosti sídlící v německém Ahlenu vyjíždějí zpravidla přestavěné supersportovní vozy italských značek, tentokrát se však soustředili na plnokrevník britské výroby. Po šesti měsících intenzivního vývoje se zde Aston Martin DB9 takřka proměnil ve špičkový DBS.

Mezi nedůležitější vylepšení patří citelné zvýšení výkonu z výchozích 470 na 550 koní, tedy z 350 na 410 kW. K tomuto výsledku přispívají i přeprogramovaná řídicí jednotka, upravené sání se speciálním filtrem a nová výfuková soustava se sportovními katalyzátory vyrobená z nerezové oceli a zakončená párem chromovaných kulatých koncovek.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Nové jedenadvacetipalcové trojdílné ráfky obouvají pneumatiky 255/30 ZR 21 vpředu a 295/25 ZR 21 vzadu, jež mají udržovat náležitou stabilitu i při nejvyšší rychlosti. Ta mimochodem činí 320 km/h, což je 25 km/h vyšší hodnota než ve standardním odladění, zrychlení na stovku zabere u upraveného vozu jen 4,1 sekundy.

Na první pohled se novinka od Eda vyznačuje též modifikovaným předním nárazníkem, jenž je vyroben stejně jako difuzor v zadním nárazníku z uhlíkových kompozitů. Nová je též bohatěji žebrovaná kapota. Posílená brzdová soustava disponuje kotouči o průměru 405 mm vpředu a 380 mm vzadu, na něž působí šesti, resp. čtyřpístkové třmeny. Přepracované pérování se stavitelnou tuhostí a regulací světlé výšky přitisklo tento Aston ve standardním módu o 30 mm blíže k vozvce.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek

Interiér se vyznačuje čalouněním ve zdařilé kombinaci kůže a Alcantary a odstínů bílé a šedé, všimneme si rovněž doplňků z kompozitů a leštěné oceli. Jízdní zážitky má dále vylepšit použití blíže nespecifikované „špičkové“ audiosoustavy.

Vůz na snímcích vznikl na zakázku pro zákazníka z Ruska, zatím není jasné, zda společnost Edo Competition hodlá tento paket nabídnout ve formě volně prodejné sady úprav i dalším zákazníkům.  

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek
Aston Martin DB9/DBS od Edo Competition
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 780 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 75 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2006
Stav: 188 530 km
Cena: 174 000 Kč
V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V ADAC testu pneumatik pro rodinná auta zvítězilo letos Pirelli

V novém testu, který připravil německý autoklub ADAC, se zkouškám podrobily letní pneumatiky v rozměru 195/65 R15.

včera | Radek Pecák | 5 příspěvků
Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Nový test pneumatik na léto: Autogrip a Achilles mají achillovu patu

Doba přezouvání na letní pláště se kvapem blíží. Německý magazín Auto Bild proto otestoval brzdnou dráhu desítek letních pneumatik.

21.  2.  2017 | Milan Lažanský | 16 příspěvků
Kia Optima 3x jinak. Je dieselové kombi stále nejlepší volbou?

Kia Optima 3x jinak: Diesel, benzin i hybrid

Korejská automobilka Kia v případě optimy předvádí cestu, jakou se za několik let vydá například i tuzemská Škoda se svým superbem.

17.  2.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 61 příspěvků