Aston Martin DB11 s motory od Mercedesu nezní vůbec špatně

Brzy by se měl představit nástupce Astonu Martin DB9, který dostane motory od Mercedesu. Několik prototypů nového modelu Aston Martin DB11 se prohánělo po Nürburgringu a samozřejmě u toho nemohla chybět kamera někoho z fanoušků.

Nutno říci, že nové dvěma turby přeplňované motory (osmiválec 4,0 l a dvanáctiválec 6,0 l) nezní vůbec špatně. Celkový výkon osmiválce by se měl dostat přes 500 koní a především se proti atmosférickému dvanáctiválci z DB9 zvedne točivý moment a posune se do nižších otáček.

Zajímavosti | Video | Ford | Sportovní auta | Aston Martin | Jaguar

10 reklam na auta, které byly zakázány

Velkou novinkou zřejmě bude automatická dvouspojková převodovka, neboť při rozjezdu prototypu je slyšet charakteristické rychlé „odfrknutí“ bez prodlevy v dodávce výkonu. To ovšem umí i nový osmistupňový automat od ZF, tak uvidíme.

Aston Martin DB11 vznikne na úplně nové celohliníkové platformě a při konstrukci vozu budou z velké části použity i kompozity. Velké GT od Astonu by mělo zhubnout zhruba 200 až 300 kg, což spolu s novými motory pomůže snížit tabulkové emise o minimálně 20 %.

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Vito 2.143
Rok výroby: 2010
Stav: 111 635 km
Cena: 340 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.699
Rok výroby: 2008
Stav: 166 877 km
Cena: 98 000 Kč
Mercedes Vito 2.2
Rok výroby: 2010
Stav: 125 833 km
Cena: 289 000 Kč
Test Citroënu C3: Vyzkoušeli jsme ho (nejen) v úzkých uličkách Kutné Hory

Citroën C3 1.2 PureTech (5M)

Inspirován svěžím vzhledem Cactusu zamířil Citroën C3 také na český trh. Jak velkou konkurencí bude v segmentu malých vozů, kterému v tuzemsku již nějaký čas kraluje Fabia? Novinku jsme otestovali s benzínovým motorem 1.2 PureTech.

dnes | Stanislav Kolman | 10 příspěvků
Test Evropského auta roku. 5 důvodů, proč si Peugeot 3008 titul zaslouží

Peugeot 3008 2.0 BlueHDi (6M)

Je to jen pár dní, co si Peugeot 3008 vysloužil ocenění za nejlepší evropské auto tohoto roku. My jsme měli možnost jej vyzkoušet a přinášíme pětici důvodů, proč francouzská automobilka za svůj výtvor získala titul zaslouženě. Našli jsme ale i nedostatky.

22.  3.  2017 | Stanislav Kolman | 69 příspěvků
Test Škody Octavia po faceliftu s motorem 1,8 TSI. K RS chybí jen kousek

Škoda Octavia 1.8 TSI (facelift)

Octavia se zážehovou osmanáctistovkou nepatří mezi ty úplně nejvyhledávanější motorizace, ovšem její kultivovanost, chuť po otáčkách a solidní spotřeba paliva z ní činí černého koně modelové řady. Svezli jsme se verzí liftback s převodovkou DSG a pohonem předních kol.

20.  3.  2017 | Jiří Švamberk | 40 příspěvků