Aston Martin Cygnet: „aristokratické” supermini je na světě

11 komentářů

El Carlos
17. prosince • 23:06

Schválně jsem poslal přítulce fotku toho interiéru. Byla unešená a žen takový chce a jenom volant na druhou stranu a že úžasný...Typická ženská. Když jsem jí poslal fotku zvenku, tak to hned byl "humusek, dobrý akorát na nákupy"......můžou to mít mužský jednoduchý?

Radek.
18. prosince • 2:10

Se ženskejma to nikdy není jednoduchý - tak dlouho chlapa oblbujou snama o malým autíčku na nákupy a ježdění po městě, než dostanou možnost sednout do opravdu velké káry (čímž nemyslím něco ala klasický prasát nebo medvěd ale ty nejhovadnější MPV nebo SUV) ... a zjistí že z výšky od volantu líp vidí, přestože je to velká pixla tak se jim s tím díky všem možným posilovačům, asistentům a automatům snadnějc jezdí, díky tomu je to i relativně bezpečnější a pohodlnější pro fakany a taky v tom můžou transportovat své senilní obézní příbuzné bez potřeby vyprošťovací techniky... a je po iluzích o malém autíčku.
Přitom sám bych si "humusek" jako je tahle překabátěná předražená Toi-Toika na každodenní popojíždění po městě (přes které už ale pár let dojíždím minimálně) pro sebe klidně dokázal představit - dvě slušná místa a velké dveře to má, automat na popojíždění v kolonách taky, mražák na léto, rádio, neprší do toho, srandovní spotřeba, skvěle s tím půjde parkovat ... víc do města opravdu potřeba není.

Petr Švancar (Švany)
17. prosince • 21:50

Ze vnitr fajn ... zvenci kentus

robert+
17. prosince • 18:04

Dosledky debility ekoeuropskej komisie v praxi. Bohuzial Aston nema inu moznost ako znizit priemerne CO2 svojej flotily ako takto. To to auto ani nema iny vyznam. Astonu je jednokolko ich preda, hlavne ze komisari zavru hubu..

petr
17. prosince • 10:33

"Když jsme vás začátkem letošního roku informovali o tom, že Aston Martin má v úmyslu vyrábět malý městský automobil podobný Toyotě iQ, snad jen málokdo tomu věřil."Jak podobný ? Vždyť to je lehce upravená Toyota iQ (něco jako kolínská trojčata) ;-)

Bubaak
17. prosince • 9:58

"pro nás kontinent"
dejte do slova "náš" haček prosím prosím

Rodrigo
17. prosince • 16:18

Když už, tak ať hlavně opraví tu hrůzu "přímím". Učivo základní školy...

Tiw
17. prosince • 13:05

Hacek? To je to nejmensi...kdyby v tom clanku aspon hrubky nebyly...

jogurt
17. prosince • 8:41

Zarytý fanoušek je pojem, který automobilku zajímá jen okrajově nebo vůbec. Ten kdo řídí její kroky je zákazník a mezi nimi zarytí fanoušci zpravidla nejsou. Takže hlas ulice ani pubertálních frekventantů webových diskusí prostě nevyslyší. To rozhodující je, co řeknou marketingoví stratégové a představenstvo společnosti. I ti se mohou mýlit (Avantime, Vel Satis, Toledo III, Multipla, Fabia sedan, Phaeton, 1007, ........................................................). Ale nemýlí se často.

manga
17. prosince • 14:03

ja jsem hlavně před časem četl, že toto auto nebude klasicky na prodej, ale bude to jakási "klíčenka" k ostatním modelům Astonu, snad i "zdarma"..

Radek.
18. prosince • 2:12

Něco jako trabant... o něm se taky zlomyslně říkalo že ho soudruzi z DDR posílají jako modýlek finálního auta, aby zákazník vydržel čekat těch 10 let v pořadníku :-D

Doporučujeme

Články odjinud