Aston Martin a Red Bull ukazují svůj hypersport s výkonem 1 k na 1 kg

O spolupráci automobilky Aston Martin s týmem Red Bull se mluvilo delší dobu. Teď už bezpečně víme, že na všech různých spekulacích něco pravdy opravdu bylo, protože se včera v Gaydonu představil vůz označený jako AM-RB 001. Aneb toto je výsledek zmiňované spolupráce. 

Tajné | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Aston Martin

Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

K dispozici máme více než třicet oficiálních fotek a také video, ale bohužel co se konkrétních technických informací týká, mnoho toho zveřejněno zatím nebylo. Jak píše Aston Martin ve své tiskové zprávě, technické podrobnosti budou zveřejněny později. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Tak to je on, hypersport osazený atmosférickým dvanáctiválcem. Na jeho vývoji se podílel i samotný Adrian Newey

Jisté je, že základ tohoto stroje obstará karbon a že vůz nabídne dokonalou aerodynamiku, díky které bude mít velký přítlak. O pohon se postará nový vidlicový dvanáctiválec umístěný uprostřed. A pozor, motor nebude mít systém přeplňování. Aston přesný výkon neudává, nicméně slibuje, že poměr výkonu k hmotnosti bude jedna koňská síla na jeden kilogram. Jak určitě víte, na tomto projektu se v nemalé míře podílel i samotný Adrian Newey. 

Zajímavosti | Sportovní auta | Fascinace | Kupé | Aston Martin

Aston Martin Vanquish Zagato se bude vyrábět, ale už teď je vyprodaný

Jestli si myslíte, že jde jen o nějaký obyčejný koncept, tak se pletete. Tohle auto se bude opravdu vyrábět, přičemž Aston Martin plánuje 99 až 150 kusů. Do těchto čísel započítává všechny prototypy a také sérii 25 čistě okruhových verzí. První auta budou hotová za dva roky. 

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2005
Stav: 141 253 km
Cena: 95 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 144 257 km
Cena: 60 000 Kč
Ford Focus 0
Rok výroby: 2005
Stav: 140 036 km
Cena: 60 000 Kč
Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Subaru BRZ po faceliftu: 6 důvodů, proč je řidičskou Ódou na radost

Nízká hmotnost, dokonalé těžiště, atmosférický motor, pohon zadních kol a samosvorný diferenciál – to jsou ingredience, které dohromady tvoří lahodný koktejl neředěné řidičské zábavy. Subaru BRZ v modernizované podobě přináší ještě o něco chutnější zážitky.

27.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 22 příspěvků
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků