Aston Martin a Red Bull chystají vlastní hypersport za asi 100 milionů

Během speciální akce při Velké ceně Monaka odhalila britská automobilka Aston Martin svůj připravovaný hypersport. K tomu spojila síly se společností Red Bull, která by měla přispět ohromnými zkušenostmi ze světa Formule 1.

Vybraní zákazníci už měli možnost spatřit model v životní velikosti, který je v otázce vzhledu přibližně ze 70 až 80 procent finální. Na světlo světa se dostane omezená série pouhých 99 kusů, a to jen na vybrané trhy. Důvodem jsou homologační zkoušky, které by se automobilce vzhledem k omezené sérii nemusely vyplatit. Přednost pochopitelně dostanou země, kde se očekává vysoká poptávka - už teď si asi můžeme odškrtnout bohaté arabské země nebo Čínu.

Testy | Srovnávací testy | Kupé | Fascinace | Kabriolety | Luxusní auta | Audi | Jaguar

Audi R8 V10 Plus vs. Jaguar F-Type R AWD: Rychlost, nebo zábava

Z hlediska techniky toho momentálně příliš nevíme. Jistá je koncepce s motorem uprostřed, kterému nejspíš budou pomáhat elektromotory - v tomto ohledu automobilce jistě hodně pomůže Red Bull. Hmotnost auta by měla být o něco vyšší než je tomu u závodního auta kategorie LMP1. To váží okolo 900 kilogramů. 

Cena? Pokud se ptáte, pravděpodobně si ho nemůžete dovolit. Přesně to samé ostatně řekl i šéf Astonu Andy Palmer. Nicméně se mluví o částce mezi 2 - 3 miliony liber, což je přibližně 70 - 100 milionů korun.

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek
Podobu auta by mohla do jisté míry napovědět studie pro hru Gran Turismo 6
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Audi A6 2.995
Rok výroby: 2013
Stav: 74 258 km
Cena: 740 000 Kč
Audi A3 1.968
Rok výroby: 2003
Stav: 133 268 km
Cena: 65 000 Kč
Audi A6 2.698
Rok výroby: 2010
Stav: 182 951 km
Cena: 220 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků