ASI Tetsu GTR: opravdu veselé Bentley

Japonská firma ASI se již podruhé podívala na Conti GT a jeho chladný aristokratický výraz se pokusila zahnat barvou a kytičkami.

Jakýkoli tuning luxusních vozidel je i pro profesionály vždycky velmi citlivou záležitostí, většinou se setkáváme se skutečně „našlápnutými“ modely s obrovskými průduchy, difuzory a spoilery. Ale mnohokrát si i fanoušci tuningu musí přiznat, že z těchto aut se kamsi vytrácí charakter a z vozu se stává pouze přeplácaná příšera s hromadou koní pod kapotou (a někdy ani to ne). Japonská společnost ASI na svém nejnovějším díle ukázala, že umí přijít s něčím skutečně originálním, a že auto s 800 koňmi pod kapotou nemusí vždy vypadat jen agresivně.

Veškeré stylingové úpravy vycházejí z předchozího projektu Bentley Continental GT ASI, jenž byl představen zhruba před dvěma měsíci. Přibyl kompletně nový bodykit, vdechy na kapotě a vzadu nechybí ani spoiler a difuzor. To vše je však okořeněno „drobnou“ zvláštností - natožlutým metalickým lakem a vcelku zajímavými ornamenty. Na karbonové kapotě byste hledali „rychlé pruhy“ marně, jsou zde totiž mírumilovně působící kytičky a žluté motivy. Toto téměř umělecké dílo na kapotě má na svědomí japonský umělec Nakanuta Tetsuei.

Vůz, který rozhodně svým vzhledem neosloví jenom něžnější část populace, však disponuje i velice slušným výkonem, který zabezpečuje upravený šestilitrový dvanáctiválec. Ten po všech úpravách disponuje výkonem 800 koní, což je o téměř 250 víc, než u sériové verze. Celkem bude vyprodukováno 29 vozidel, přičemž ani jedno prý nebude stejné. Společnost totiž ve velké míře respektuje individuální potřeby zákazníka a tak nabízí širokou paletu disků různých velikostí a různé interiérové a exteriérové doplňky. Tenhle počin jednoznačně rozzáří garáž každého sběratele a tak se počítá s tím, že v dílnách se tyto vozy moc neohřejí. A to i při ceně 800 000 dolarů (cca. 12,5 milionu Kč)...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT aneb ASI Tetsu GTR
Škoda Fabia 0
Rok výroby: 2006
Stav: 169 839 km
Cena: 60 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 148 254 km
Cena: 115 000 Kč
Ford C-MAX 0
Rok výroby: 2005
Stav: 152 211 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků