ASI Tetsu GTR: opravdu veselé Bentley

Japonská firma ASI se již podruhé podívala na Conti GT a jeho chladný aristokratický výraz se pokusila zahnat barvou a kytičkami.

Jakýkoli tuning luxusních vozidel je i pro profesionály vždycky velmi citlivou záležitostí, většinou se setkáváme se skutečně „našlápnutými“ modely s obrovskými průduchy, difuzory a spoilery. Ale mnohokrát si i fanoušci tuningu musí přiznat, že z těchto aut se kamsi vytrácí charakter a z vozu se stává pouze přeplácaná příšera s hromadou koní pod kapotou (a někdy ani to ne). Japonská společnost ASI na svém nejnovějším díle ukázala, že umí přijít s něčím skutečně originálním, a že auto s 800 koňmi pod kapotou nemusí vždy vypadat jen agresivně.

Veškeré stylingové úpravy vycházejí z předchozího projektu Bentley Continental GT ASI, jenž byl představen zhruba před dvěma měsíci. Přibyl kompletně nový bodykit, vdechy na kapotě a vzadu nechybí ani spoiler a difuzor. To vše je však okořeněno „drobnou“ zvláštností - natožlutým metalickým lakem a vcelku zajímavými ornamenty. Na karbonové kapotě byste hledali „rychlé pruhy“ marně, jsou zde totiž mírumilovně působící kytičky a žluté motivy. Toto téměř umělecké dílo na kapotě má na svědomí japonský umělec Nakanuta Tetsuei.

Vůz, který rozhodně svým vzhledem neosloví jenom něžnější část populace, však disponuje i velice slušným výkonem, který zabezpečuje upravený šestilitrový dvanáctiválec. Ten po všech úpravách disponuje výkonem 800 koní, což je o téměř 250 víc, než u sériové verze. Celkem bude vyprodukováno 29 vozidel, přičemž ani jedno prý nebude stejné. Společnost totiž ve velké míře respektuje individuální potřeby zákazníka a tak nabízí širokou paletu disků různých velikostí a různé interiérové a exteriérové doplňky. Tenhle počin jednoznačně rozzáří garáž každého sběratele a tak se počítá s tím, že v dílnách se tyto vozy moc neohřejí. A to i při ceně 800 000 dolarů (cca. 12,5 milionu Kč)...

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Bentley Continental GT aneb ASI Tetsu GTR
Škoda Octavia 0
Rok výroby: 2008
Stav: 138 255 km
Cena: 75 000 Kč
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 25 příspěvků
Test Audi A3 Sportback 1.6 TDI - Nečekaně prostorná krasavice

Audi A3 Sportback 1.6 TDI

Faceliftovaná Audi A3 Sportback nabídne opravdový luxus a pohodlí, za což si však automobilka nechá řádně zaplatit. Stojí tato krasavice skutečně za takovou investici? Podívali jsme se na zoubek exempláři s motorem 1.6 TDI.

2.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 14 příspěvků