zapalte tu tovarnu je to drahy jako kurva :(
...no presneji receno jsou to dva prevrtany 1500 ccm motory z Hayabusy (puvodne 1300 ccm)a jeste k tomu turbo.Takze ne "puvodne pro motocykly Suzuki" ale presne naopak
Nechápu, kde se pořád bere ten nesmysl o otáčkách až 16.500?To redaktor nikdy nejel na motorce?Netuší nic o konstrukci motorů?Neviděl tu fotku přístrojů, na které je vidět maximum 10.000?Jezdím okruhy na 6ce (objem 0,6l) a u těchto motorů je díky poměru zdvihu k vrtání a hlavně celkové výšce vrtání konstrukční maximum (při zachování rozumné životnosti) právě cca těch 16.000.Motory s vyšším objemem (jako že jde defacto o 2 spojené 4válce, každý o objemu 1,5l) dosahují maximálních otáček výrazně níž, protože by se střední pístovou rychlostí dostaly nad hranici, kde hrozí destrukce pístu.Ani v současnosti asi nejvýkonnější sériový řadový 4vál, který je v BMW S1000RR (a to je "jen" litr) nejde nad 13.000.Aby se ten 3litr dostal na konfiguraci umožňující efektivně a s jaktakž rozumnou životností dosahovat otáček 16.000, musel by těch válců mít 20!
Jj, to bude max. něco přes 10 000 rpm. Navíc v článku nedává smysl ještě jedna věc - V8 Hartley nebyl zkonstruován pro motorky Suzuki. Z motocyklového čtyřválce naopak vychází a je určen pro auta...
Podivné- co to zase je,96Km/h? To už neplatí 100? Nebo se jim to při těch 96ti zadřelo! Mne tedy více zaujalo 175KW u Mazdy RX8 a je to jen 1.3 obsah.
To je normální přepočet z mílí:-D:-D:-D:-D
Každému přijde podivné něco jiného. Mně například to, když někdo píše 96ti. Proč je tam ta koncovka ti? To jako že my jsme debilové, kteří by to sami přečíst nedokázali, proto je potřeba jim ukázat jak to mají číst? Nebo proč? Číslovky se nijak neskloňují, ani nedoplňují!
přítelkyně mi jednou napsala rychlou sms " Prijedu v 17" o 20 min později mi klepe doma na dveře ... nebylo to v 17 hodin ale že přijede v "17tce" tramvaji :-) prostě to je kvůli tomu že to píšeme, tak nebudeme blázni přeci . A co je NICMÉNĚ ?? co je méně než nic ????? ( taky blbost )
Slovo "nicméně" je složeno ze dvou slov NIC a MÉNĚ. Ve slovním spojení to znamená, že to, co vyslovíte za zmíněním "nicméně" nemá o NIC MENŠÍ význam, než to, co jste řekli předtím. Tudíž o "blbost" se nejedná.
HUSTÝ :-O
Ano, cestina spoleha na to, ze cesi jsou zrejme blbci. Proto 96ti, 17tkou. A proto prechyluje zenska prijmeni. Zatimco celemu svetu je uplne jedno, ze Coco je Chanel a ne Chanelova, cestina pro sve narodni blby preklada nejen ceska prijmeni (Tereza Novak by v cesku nikdo nepochopil), ale przni i prijmeni ze zahranici. Napriklad Angelina pro cewly svet mimo ceskych blbu je Jolie ale pro cechacky je Jolieova. Ze je to nesmysl? No je, ale tohle je oficialni vyklad ceskych jazykozpytcu.
96 km/h je přepočet z míli, protože v Anglie se bere 100 km/h jako 60 mph (míle za hodinu) a podle koeficientu to nepřesně vychází. Představ si, že by si měl rychlost omezenou na 96 km/h :-) i když v čechách bych se tomu ani nedivil. A k tý Mazdě už obsah 1,3 co uvádí výrobce je nepřesný, mělo by tam být 2,6 (V jednoduchosti řečeno jsou tam dva 1,3) a hlavně je to wankelův motor, který má uplně jiný princip fungování, tudíž jinou účinnost a proto jiný poměr obsah x výkon. cs.wikipedia.org ... výborný rozbor principu fungování 3-dobého motoru B-]
No ... až na to, že ten motor nemá 2,6l, ale len 1,3 - má dve komory po 654cm3. Tých 2,6l je len prepočet pre umiestňovanie motoru v rôznych športových disciplínach, prípadne súťažiach - prepočet preto, lebo ide o iný princíp o niečo účinnejší) než klasické motory. A nie je 3 takt, ale normálny 4 takt ...
s tim 2.6l mas pravdu. sorry. To sem poplet. A s tim 3-taktem sem to myslel pro Jirku, kterej očividně moc věcí o autech neví. Tak ať se podívá na ten odkaz a bude o něco chytřejší. Ale je to 4-takt, to je fakt.
No myslim, ze jste na tom s Jirkou zhruba tak stejne B-]
K tem 96km/h...napovim ti....spolecnost Ariel pochazi z Velke Britanie.
A k čemu je ti 1.3 obsah, když to žere 10L na 100Km....
spíš tak "od 10l/100km"... a k tomu 2 litry oleje na 100 km :D ale ten motor se točí tak nějak jinak, je to takové zvláštně lineární a jiné než otto, prostě pila :) jen škoda toho oleje, tenhle problém se ale asi úplně vyřešit nedá, rotace je holt rotace :) ale ani nevím, jestli bych to chtěl :)
masakr a kamikadze v jednom..radši si nechci ani představit, jak by vypadala bouračka např při 80km/h , kor když vydím ty ocelový pedály....Hmmm, ale jinak třeba na okruh jistě naprostá fantazie, která nikdy neomrzí. A za ty čelní štítky, které tam jsou asi jen "aby se neřeklo" dávám tuplem za 10b. Opravdu lákavé...
jen k těm otáčkam, tenhle motor je už staršího data a proto jsou otáčky známé, pohybuje se to okolo 10 000.jinak nádherny stroj:)
Tak tohle je opravdu totalní hardcore :) . Myslím, že tohle auto splňuje definici "splašených trubek" na Stachanovských 150%...
Do toho bych se i bál vlézt. 0-100 za 2,3 je už fakt vražedný....
Ne 0-100 ale 0-96.
Detail...
Myslím, že zrychlení z nuly na sto nikoho nezabije, brzdy v obyčejném autě tě pořád vystaví větší zátěži. Spíš bych se bál těch 322 km/h mezi trubkami ;-) Ale může to být zajímavé...Každopádné parádní nekompromisní vozítko, jen ta cena už je hodně vysoká.
Jings: obyčejné auto zastaví ze stovky dřív jak za dvě vteřiny ?
Obycejny mozna ne, ale taky si myslim, ze brzdeni te vystavi vetsimu pretizeni nez akcelerace. Vzdyt auto brzdi co mu pneumatiky dovoli (ve vetsine pripadu), zatimco akcelerace je co dokaze motor a co pneumatiky dovoli + zalezi jestli je to ctyrkolka.
Kdo ví, obvykle to bývá do 40m :-)
kert: brzdění 100 - 0 na dráze 40m při rovnoměrném zpomalení trvá 2,9 s
to jo, kór když jedeš v něčem co vypadá jako lehátko na opalování :-D zajímalo by mě, jak moc tam fouká, když to má takový obrovský přední sklo. jo a taky mě zajímá kolik to má airbegů :-D
V top gearu to testoval Clarkson nějako ustarší verzi a div mu ten vítr nenatrh hubu :-Dwww.youtube.com ...
jojojo, uz se tesim az tuhle silenost Jeremy dostane do pracek :-D
Potvrďte prosím přezdívku, kterou jsme náhodně vygenerovali, nebo si zvolte jinou. Zajistí, že váš profil bude unikátní.
Tato přezdívka je už obsazená, zvolte prosím jinou.