Ariel Atom Mugen: narozeninová série

Ačkoli se to možná nezdá, letos tomu bude deset let, co britská firmička s kdysi legendárním jménem Ariel staví své sportovní vozy. K oslavě tohoto výročí ve spolupráci Arielu s evropskou divizí značky Mugen vznikne desetikusová série Atom Mugen, která se začne vyrábět již během několika dní.

Lehký vozík dostane speciální dvoubarevné lakování a plaketu s pořadovým číslem. O pohon se postará atmosférivky plněný motor Honda K20Z (Type R). V novém odladění Mugenu dosahuje z objemu 2,0 l výkonu plných 274 koní (201 kW), což s ohledem na lehkou stavbu vozíku zajistí jistě znamenité jízdní výkony.

Každý z desítky těchto speciálních automobilů vznikne ruční výrobou v dílnách Arielu, zatímco Mugen Euro dodá kompletní pohonné jednotky. Atom Mugen se veřejnosti poprvé ukáže na blížící se Autosport Show v Birminghamu, kde mají být zveřejněny technické údaje a ceny.

Tip: Přečtěte si více o nejsilnějším Atomu s motorem V8.

Klepněte pro větší obrázek
Ariel Atom Mugen
Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Honda Civic 1.339
Rok výroby: 2009
Stav: 120 888 km
Cena: 115 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2008
Stav: 99 796 km
Cena: 205 000 Kč
Honda CR-V 2.204
Rok výroby: 2010
Stav: 176 486 km
Cena: 204 000 Kč
Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Neopouštěj staré známé pro nové. Srovnání Hondy HR-V a Jazz

Tvary karosérie nového crossoveru Honda HR-V jsou nepochybně pro velkou část lidí mnohem přitažlivější než v případě klasického městského hatchbacku. Jenže, design není vše....

8.  1.  2017 | Stanislav Kolman, Radek Pecák | 6 příspěvků
Mapovali jsme práci Autotýmu při shánění ojetiny. Jak jsme dopadli?

Test kvality práce Autotýmu

Spolupracovník redakce se pokoušel koupit ojeté SUV Ford Kuga v tuzemských autobazarech. Aby se "nespálil", zaplatil si pomoc expertů společnosti Autotým.

3.  1.  2017 | Jiří Vojáček | 39 příspěvků
Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Den v automobilovém ráji: Navštívili jsme centrum technologií Porsche

Nahlédli jsme pod pokličku vývoje nejpopulárnějších sportovních aut světa a osobně několik z nich přímo v technologickém komplexu v Nardò vyzkoušeli.

22.  12.  2016 | Stanislav Kolman | 1 příspěvek