Arden si myslí, že má RR Sport SVR nízký výkon. A tak mu nadělil 603 koní

U některých automobilů si člověk říká, že více výkonu už nepotřebují. Třeba takový Range Rover Sport SVR, což je v podstatě obrovský a těžký off-road tvářící se jako sportovní SUV. Jenže nakonec se vždy najde někdo, kdo zastává názor, že koní není nikdy dost, a tak se výkon zvyšuje. Zrovna v případě SVR se práce chopila společnost Arden.

Video | SUV | Premiéry | Land Rover

Range Rover Sport SVR zvládne stovku za 4,5 s i 850 mm hluboký brod

Ta nasadila obvyklé věci, takže vůz dostal vylepšený vzhled. I když ve srovnání třeba s Mercedesem GLE Coupé od společnosti Lumma jsou to jen zanedbatelné novinky. Lidé od Arden přidali jiné mřížky v nárazníku, nasadili na vůz boční nášlapy a jiná kola. To je vše.

Design | Tuning | Mercedes-Benz | Autosalony | Frankfurt 2015

Mercedes GLE Coupé v úpravě od Lumma je další frankfurtskou novinkou

Důležité věci ovšem hledejme pod kapotou. Standardní výkon Range Roveru Sport SVR sice dosahuje na příjemných 404 kW (550 k) a točivý moment vrcholí hodnotou 680 Nm, jenže to evidentně nestačí. Po této úpravě dostane vaše britské raketové SUV 443 kW (603 k) a 722 Nm.

Pokud také zastáváte názor, že Range Rover Sport SVR trpí nedostatkem výkonu, budete k nápravě této subjektivní „nevýhody“ potřebovat necelých šest tisíc eur.  

Klepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázekKlepněte pro větší obrázek

Přidat příspěvek

Nejnovější komentáře

Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2005
Stav: 144 423 km
Cena: 80 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.991
Rok výroby: 2006
Stav: 190 428 km
Cena: 73 000 Kč
Mercedes Třídy A 1.992
Rok výroby: 2006
Stav: 140 742 km
Cena: 85 000 Kč
Výkvět automobilové techniky. Poznatky z testu SUV Audi SQ7

Audi SQ7 TDI

Výkonných SUV je na trhu poměrně dlouhá řada. Audi však svůj největší model jako první na světě vybavila elektrickým kompresorem, které jeho dynamické schopnosti posouvá na dramaticky vyšší úroveň.

8.  12.  2016 | Radek Pecák | 50 příspěvků
Test novinky Optima SW: Jak si Kia poradila s kombi střední třídy?

Kia Optima SW

Na jaře tohoto roku byla na autosalonu v Ženevě odhalena Optima Sportswagon, kterou korejská automobilka hrdě označuje za své první kombi střední třídy. My měli možnost ji otestovat ve sportovně laděné variantě GT Line. Jak obstála?

29.  11.  2016 | Stanislav Kolman | 32 příspěvků
Vyladěno na správných místech. Test Subaru WRX STi verze 2016

Subaru WRX STi 2016

Jízdy s kultovním sedanem WRX STi prokázaly, že značka umí vozy průběžně dolaďovat v souladu s dobou i přáními jejích zákazníků.

13.  11.  2016 | Radek Pecák | 27 příspěvků