Arden Range Rover AR7, další evoluce výkonu

Tunerská dílna Arden se výrazně specializuje na britské vozy. Jedním z často upravovaných je i slavný Range Rover, který s označením AR7 přichází s další evolucí.

Tuningový a stylingový kit AR7 není žádnou novinkou. Na trhu je již několik let a tuner jej postupně inovuje. Poslední změnou bylo navýšení výkonu na 480 koní na konci minulého roku.

Nyní přichází opět evoluce ve výkonu. Osmiválec o objemu 4,5 litru dostal větší přeplňovaný a hodnota výkonu se zastavila na čísle 520 koní a točivý moment na 701 Nm. Došlo tak k dalšímu nárůstu výkonu o 40 koní a točivý moment povyrostl o 61 Nm.

Větší výkon se postará o to, že vůz zvládne stovku pod 6,5 s a dosáhne rychlosti přes 240 km/h.

V ostatních částech je vůz beze změny a Arden nabízí mnoho různých doplňků, které mohou vylepšit vzhled vozu.

Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Klepněte pro větší obrázek Klepněte pro větší obrázek
Arden Range Rover AR7
Volkswagen Golf 1.9
Rok výroby: 2009
Stav: 156 322 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Golf 0
Rok výroby: 2009
Stav: 164 424 km
Cena: 115 000 Kč
Volkswagen Passat 0
Rok výroby: 2004
Stav: 187 213 km
Cena: 60 000 Kč
Mají sportovní diesely smysl? Odpověď jsme hledali s Golfem GTD

Volkswagen Golf GTD (7AT)

Může být automobil čistokrevným hot-hatchem, i když se pod jeho kapotou ukrývá vznětová pohonná jednotka? Odpověď nejen na tuto otázku jsme hledali během testovacích jízd s omlazeným Volkswagemen Golf GTD.

19.  4.  2017 | Stanislav Kolman | 88 příspěvků
Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Staré hodnoty si nechává, přesto drží tempo doby. Test Mercedesu G

Mercedes třídy G je posledním pravověrným offroadovým autem s uzavíratelnými diferenciály a redukcí převodovky. Snaha automobilky Mercedes udržet tento letitý model v nabídce s sebou přináší mnoho ústupků a kompromisů. Výsledek je ale pořád naprosto skvostný!

11.  4.  2017 | Jiří Švamberk | 7 příspěvků
Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Test ojetiny Volvo V70 III: S pětiválcem nezlobí, ale odborníky potřebujete

Ceny nejvíce ojetých kusů Volva V70 proťaly hranici 200 tisíc korun. Jak funguje švédský vůz po letech?

8.  4.  2017 | David Rusol | 15 příspěvků